Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

وابستگی شدید زیدان به 5 بازیکن؛ مهره‌هایی که نباشند حال رئال خوش نیست + عکس

© REUTERS / Sergio Perezتوني كروس ومجموعة من لاعبي ريال مدريد
توني كروس ومجموعة من لاعبي ريال مدريد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.03.2021
عضو شوید
بازیکنانی چون راموس، کاسمیرو، مودریچ، کروس و بنزما، 5 بازیکنی اند که در لحظات دشوار به داد زیدان رسیده‌اند و نقش زیادی در ترکیب ثابت کهکشانی‌ها داشته اند.

به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید در چند سال آخر چندین مدافع، هافبک و مهاجم به خدمت گرفت تا جانشین راموس، مودریچ، کاسیمیرو، کروس و بنزما شوند، اما این باشگاه همچنان به این بازیکنان وابسته است و در صورتی که این بازیکنان در ترکیب ثابت حضور نداشته باشند، کهکشانی‌ها حال خوبی ندارد.

این پنج بازیکن میانگین سنی 32.4 سال را دارند و فقط کاسمیروی 29 ساله زیر 30 سال در میان آن‌ها است. این موضوع رئالی‌ها را در آغاز فصل نگران ساخته بود اما حالا این ستاره‌ها نشان داده‌اند که هیچ‌‌کس نقش آن‌ها را انکار کرده نمی‌تواند و اگر نباشند، زیدان نتایج مطلوب کسب کرده نمی‌تواند.

این پنج بازیکن امسال در میان ده بازیکنی که بیشترین دقایق را به میدان رفته اند، خضور دارند و زیدان هم روی شان حساب می‌کند.

بنزما با 20 گل‌زده بهترین گلزن فصل رئال است، در حالی که کاسمیرو که هافبک دفاعی است با هفت گل بعد از او قرار دارد. زیدان در دوره دومش در رئال همان بدنه دوره اول را حفظ کرده و تغییرات هم فایده‌ای نداشته اند.

بنزما در این فصل چهارمین بازیکن رئال از نظر دقایق بوده، کروس پنجم، مودریچ ششم و راموس دهم. زیدان در مقابل الچه تصمیم گرفت به کروس و مودریچ استراحت بدهد اما نبودشان کاملا به چشم آمد و برای نجات تیم مجبور شد از هر دو استفاده کند.  به این جمع البته می توان ناچوی 31 ساله را هم اضافه کرد که امسال با توجه به حجم مصدومیت‌ها پررنگ‌تر از همیشه بوده و 1527 دقیقه بازی کرده، آن هم در حالی که به طور مثال میلیتائو فقط 443 دقیقه بازی کرده است.

در صورتی که این بازیکنان بنا بر هر دلیلی به میدان نروند، تیم زیدان به مشکل می‌خورند و زمان نشان داده که رئال مادرید شدیداً به این بازیکنان وابستگی دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала