Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ولورهمپتون 0 - لیورپول 1؛ سرخ‌ها برای بازگشت به زندگی، جانِ گرگ‌ها را گرفتند

© Sputnik / Михаил Киреев /  مراجعه به بانک تصاویر تیم فوتبال لیورپول Футбол. Суперкубок УЕФА. Матч ФК "Ливерпуль" - ФК "Челси"
تیم فوتبال لیورپول Футбол. Суперкубок УЕФА. Матч ФК Ливерпуль - ФК Челси - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.03.2021
عضو شوید
تیم لیورپول در آخرین بازی از هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر انگلیس در خانه تیم ولورهمپتون به پیروزی رسید.

به گزارش اسپوتنیک، در آخرین بازی از هفته بیست و هشتم مسابقات فوتبال  لیگ برتر انگلیس لیورپول در زمین ولورهمپتون به میدان رفت و موفق شد میزبان خود را با یک گل شکست دهد.

Soccer Football - Premier League - Liverpool v Wolverhampton Wanderers - Anfield, Liverpool, Britain - December 6, 2020 Liverpool's Georginio Wijnaldum celebrates scoring their second goal - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.03.2021
ورزش
جذب واینالدوم دشوار است؛ بارسا و دو رقیب برای خرید هافبک لیورپول

شاگردان کلوپ در این دیدار کار را محتاطانه آغاز کردند. در نیمه اول مالکیت کاملا بین دو تیم برابر بود و هر دو، چند موقعیت خلق کردند. در نهایت در دقیقه 45+2 این دیگو ژوتا بود که روی پاس سادیو مانه گل اول و پیروزی لیورپول را زد. این اولین گل ژوتا پس از سپری کردن 3 ماه مصدومیت بود.

در نیمه دوم، ولورهمپتون بازی را بهتر آغاز کرد، اما نتوانست به اندازه کافی خطرناک ظاهر شود. در دقیقه 87 محمد صلاح روی حرکت قشنگ چمبرلین، گل دوم را به ثمر رساند، اما داور این گل را مردود اعلام کرد. پس از این گل، روی پاتریسیو بعد از برخورد بد با هم تیمی خود مصدوم شد و بازی حدود 15 دقیقه متوقف شده بود.

در نهایت سرخ‌ها همان تک گل ژوتا در نیمه اول به 3 امتیاز بازی رسیدند. لیورپول با این پیروزی، 46 امتیازی شد و حالا با تیم چهارم جدول چلسی، 5 امتیاز اختلاف دارد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала