Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رئال مادرید – آتالانتا؛ پذیرایی کهکشانی‌ها از حریف با خاطرات شیرین

© REUTERS / ALBERT GEAرئال مادرید
رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.03.2021
عضو شوید
رئالی‌ها بازی رفت را مقابل آتالانتای 10 نفره یک بر صفر بردند، اما هیچ‌چیز قطعی نیست و در بازی برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا کار دشواری خواهند داشت.

به گزارش اسپوتنیک، دور برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا امشب با برگزاری دو دیدار پیگیری می‌شود و از ساعت 12:30 تیم‌های رئال مادرید و منچسترسیتی از آتالانتا و مونشن گلادباخ پذیرایی خواهند کرد.

Real Madrid- Shakhtar Donetsk karşılaşması - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.03.2021
ورزش
رئال به دنبال شکست طلسم سه ساله

رئال مادرید - آتالانتا

شاگردان زین‌الدین زیدان در بازی رفت موفق به کسب پیروزی یک بر صفر شدند تا در این دیدار که میزبان نماینده ایتالیا هستند، کار آسان‌تری نسبت به حریف در مقابل داشته باشند و خود را مهیای حضور در مرحله یک‌چهارم نهایی کنند.

رئال مادرید که در لالیگا سانتاندر در تلاش است تا صدرنشین شود و از عنوان قهرمانی فصل گذشته خود دفاع کند، فصل گذشته نتوانست موفقیت چندانی در لیگ قهرمانان اروپا کسب کند، امشب در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو تلاش خواهد کرد تا صعودش به دور بعدی را قطعی کند.

کافی است رئالی‌ها در بازی امشب بازنده نباشند. ادن هازارد، ماریانو دیاز، دنی کارواخال، و آلوارو اودریوزولا مصدومان و کاسمیرو تنها محروم این دیدار برای رئال مادرید هستند.

در سمت مقابل آتالانتا که یکی از مدعیان قهرمانی در رقابت‌های سری‌آ ایتالیا به شمار می‌رود برای آنکه شکست دور رفت را جبران کند، نیاز به پیروزی دارد و البته در این مسابقه رمو فرویلر را به علت اخراج در بازی رفت در اختیار ندارد، با این حال همه تلاش خود را خواهد کرد تا بتواند نتیجه دور رفت را جبران کند.

شاگردان جان پیرو گاسپرینی نتایج عجیب کم نگرفته‌اند و خط حمله بسیار طوفانی دارند که می‌تواند در مقابل رئال مادرید نیز خلق شگفتی کند.

Болельщики на матче Барселона - Реал Мадрид - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.03.2021
ورزش
ماکی‌یله هالندی قاضی رئال – آتالانتا

آخرین جدال

در بازی رفت آتالانتا که 10 نفره شده بود مقابل رئال‌مادرید تن به شکست یک بر صفر داد. مندی تک‌گل کهکشانی‌ها را زد.

مصدومان و محرومان

کاسمیرو محروم شده و ماریانو و دنی کارواخال و ادن هازارد مصدوم هستند تا هیچ‌کدام در ترکیب رئال قرار نگیرند. رمو فرویلر در بازی رفت اخراج شد و هانس هاتبوئر و بوسکو سوتالو هم مصدوم هستند تا آنها هم غایبان آتالانتا باشند.

ترکیب احتمالی دو تیم

رئال‌مادرید: کورتوا، واسکس، واران، راموس، مندی، مودریچ، والورده، کروس، آسنسیو، وینیسیوس و بن‌زما

آتالانتا: گولینی، تولوی، رومرو، پالومینو، مائله، دی‌رون، پسینا، گوسنس، ایلیچیچ، موریل و زاپات

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала