Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فراموشی حذف تلخ برابر پی‌اس‌جی، با کسب جایزه، گُلزنی و برابری با ژاوی + عکس

© AFP 2023 / Lluis GeneЛионель Месси получает награду лучшего игрока месяца от бывшего игрока "Барселоны" Карлеса Пухоля
Лионель Месси получает награду лучшего игрока месяца от бывшего игрока Барселоны Карлеса Пухоля - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.03.2021
عضو شوید
لیونل مسی قبل ازآغاز بازی با هوئسکا، تندیس بهترین بازیکن ماه فبروری لالیگا را دریافت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا از دقایقی قبل در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف هوئسکا رفته است و برای نزدیک شدن با اتلتیکومادرید، نیاز به پیروزی در این دیدار دارند.

از سویی هم با پیروزی در این دیدار کاتالان‌ها می‌توانند حذف تلخ برابر پاریسن‌جرمن در دور یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را فراموش کنند و برای کسب عنوان قهرمانی لالیگا، با روحیه بهتر بجنگند.

این دیدار که در خانه بارسلونا برگزار شده،  برای مسی با اتفاقات بسیار خوبی آغاز شد و این بازیکن که قبل از این بخاطر عملکرد خوبش در ماه فبروری به عنوان بهترین بازیکن ماه لالیگا شناخته شده بود، جایزه خود را دریافت کرد.

همچنان مسی امشب 767ومین بازی خود را برای بارسلونا انجام داد و با رکورد ژاوی هرناندز که با ارقام مشابه بیشترین بازی را برای کاتالان‌ها انجام داده بود، برابری کرد.

مسی با این دو دستاورد قطعا اتفاقات تلخ آخر را فراموش خواهد کرد و می‌تواند با انگیزه بهتری برای کسب عنوان قهرمانی و آقای گُلی رقابت‌های لالیگا، بجنگد.

این دیدار تا دقیقه 19 و با نتیجه 0-1 به سود بارسا و با گُلزنی مسی ادامه دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала