Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لقب جدید رونالدو که نامزدش پس از عبور او از پله برایش انتخاب کرد

© REUTERS / Jon NazcaПортугальский футболист Криштиану Рональду с возлюбленной Джорджиной Родригес на красной дорожке церемонии вручения премии MTV Europe Music Awards 2019
Португальский футболист Криштиану Рональду с возлюбленной Джорджиной Родригес на красной дорожке церемонии вручения премии MTV Europe Music Awards 2019  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.03.2021
عضو شوید
جورجینا رودریگز، نامزد کریستیانو رونالدو این بازیکن را « زئوس» خطاب کرده و به نظر می‌رسد که ستاره یووه در خانه نیز با این نام صدا زده می‌شود.

به گزارش اسپوتنیک، اگر به تاریخ علاقه داشته باشید، قطعاً با واژه « زئوس» که در زبان یوناینی به معنی پادشاه خدایان و فرمانروای تمام زیارت‌گاه‌های واقع در کوه الپ است را شنیده‌اید.

Cristiano Ronaldo - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.03.2021
رونالدو به تنهایی نمی‌تواند یوونتوس را قهرمان اروپا کند

این لقب این روزها به کریستیانو رونالدو نیز استفاده می‌گردد و کسی که این لقب را به ستاره یوونتوس نسبت داده است، کسی نیست جز جورجینا رودریگز نامزد این فوق ستاره پرتگالی یوونتوس.

در روزهایی که شایعات در مورد جدایی رونالدو از یوونتوس و بازگشتش به رئال مادرید در تابستان بعدی خیلی زیاد است، جورجینا تصویری از رونالدو را در استوری اینستاگرام با عبارت "زئوس" نشر کرده و به نظر می‌رسد که او در خانه نیز این بازیکن را با همین اسم صدا می‌زند.

جورجینا پس از هتریک رونالدو برابر کالیاری و شکسته شدن رکورد پله توسط این بازیکن چنین اسمی را به کار برده و خواسته به بهترین شکل ممکن از نامزدش تمجید کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала