Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اولین خرید لاپورتا برای بارسا

© AFP 2023 / LLUIS GENESpanish lawyer Joan Laporta celebrates his victory at the auditorium of the Camp Nou complex after winning the election for the FC Barcelona presidency on March 7, 2021 in Barcelona.
Spanish lawyer Joan Laporta celebrates his victory at the auditorium of the Camp Nou complex after winning the election for the FC Barcelona presidency on March 7, 2021 in Barcelona. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.03.2021
عضو شوید
خوان لاپورتا قصد دارد به عنوان اولین بازیکنی که جذب میکند امرسون آپارسیدو مدافع راست برزیلی را از رئال بتیس به نیوکمپ بیاورد.

به گزارش اسپوتنیک، امرسون مدافع قرض داده شده بارسا به باشگاه برخواهد گشت.

طبق گزارش مارسلو بلیپر خبرنگار معتبر خوان لاپورتا تصمیم گرفته است که امرسون را برای فصل بعدی در بارسلونا نگه دارد.

بارسلونا و رئال بتیس این بازیکن را دو سال پیش به صورت مشترک خریداری کردند و اگر هر یک از باشگاه ها خواهان به خدمت گرفتن کامل این بازیکن باشند باید 9 میلیون یورو به طرف مقابل پرداخت کنند.

خوان لاپورتا اعلام کرده که این مبلغ را پرداخت خواهد کرد. از طرفی اگر این بازیکن در تابستان فعلی به فروش برسد بارسا و رئال بتیس به صورت 50 50 مبلغ فروش را تقسیم خواهند کرد اما در صورتی که او به بارسا برگردد و بعد از یک فصل به فروش برسد 20 درصد مبلغ به باشگاه بتیس داده خواهد شد.

این اولین خرید خوان لاپورتا خواهد بود. امرسون 68 بازی برای بتیس انجام داده که 10 پاس گل داده و 5 گل هم به ثمر رسانده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала