بایدن خطاب به مهاجران: به آمریکا نیایید

© REUTERS / Jonathan Ernstبایدن خطاب به مهاجران: به آمریکا نیایید
بایدن خطاب به مهاجران: به آمریکا نیایید  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.03.2021
عضو شوید
رئیس جمهور آمریکا خطاب به مهاجران، از جمله شهروندان مکزیک که قصد ورود غیر قانونی به آمریکا را دارند گفت: به آمریکا نیایید.

به گزارش اسپوتنیک، جو بایدن ، رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه با کانال تلویزیونی ABC در رابطه به افزایش بحران مهاجرین غیرقانونی در مرز های این کشور گفت: به مهاجرین می‌توانم بوضوح این پیام را بدهم که به اینجا نیایید؛ قصبه‌ها، شهرها و کشور خود را رها نکنید.

بایدن در ادامه گفت: بسیاری از مهاجرین غیرقانونی را که به آمریکا می‌آیند، باز پس می‌فرستیم.

امیدواری مهاجران به وعده‌های رییس جمهور جدید امریکا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.01.2021
امیدواری مهاجران به وعده‌های رییس جمهور جدید امریکا

وی در پاسخ به سوال خبرنگار مبنی بر اینکه آیا عدم تخمین این افزایش یک اشتباه بود یا خیر؟ گفت: همگان باید بدانند که در طول دو سال اخیر یعنی هم در سال 2019 و هم 2020 نیز در تعداد مهاجرین غیرقانونی افزایش ثبت شده‌است.

او با تاکید بر اینکه در دو سال گذشته موج مهاجرت به آمریکا صعودی بوده، اعتراف کرد که روند فعلی می‌تواند شرایط بدتری را رقم زند و افزود: می‌توانم کاملاً واضح بگویم که به اینجا نیایید، شهر یا جامعه خود را ترک نکنید.

بایدن با این ادعا که آنچه اتفاق می افتد نتیجه نگرش بسیار نرم وی نسبت به مهاجران غیرقانونی است، مخالفت کرد و گفت سیاست‌های وی بهتر از آنچه تصور می‌کنید، عمل می‌کند.

اخیرا وزارت امنیت داخلی ایالات متحده اعلام کرد که این کشور باید آماده ورود تعداد بی سابقه مهاجران غیرقانونی از آمریکای مرکزی در و دهه گذشته باشد.

پیش از این، بایدن وضعیت اضطراری وضع شده توسط همتای پیشین خود دونالد ترامپ، را در رابطه با وضعیت مرز ایالات متحده و مکزیک لغو کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала