Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تلاش آرسنال برای حفظ ستاره قرضی رئال مادرید

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر Футбол. Лига Европы. Матч "Арсенал" - ЦСКА
Футбол. Лига Европы. Матч Арсенал - ЦСКА - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.03.2021
عضو شوید
باشگاه آرسنال تصمیم دارد قرارداد مارتین اودگارد را دائمی کند زیرا آرتتا به این بازیکن شدیداً علاقه‌مند است.

به گزارش اسپوتنیک، مارتین اودگارد هافبک نروژی رئال مادرید، زمستان گذشته از این تیم جدا شد و به صورت قرضی و تا پایان فصل راهی آرسنال شد.

مارتین اودگارد Real Madrid's new teenage signing Martin Odegaard from Norwegian club Stromsgodset holds up his jersey during his presentation at the Valdebebas training grounds in Madrid, January 22, 2015 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.03.2021
اودگارد بالاتر از هالند؛ ستاره رئال کاپیتان تیم ملی نروژ شد

این بازیکن که در روزهای نخست درخشش خوبی در ترکیب توپچی‌ها نداشت، حالا جا افتاده و در دیدار برابر تاتنهام که با پیروزی 1-2 توپچی‌ها به پایان رسید، یکی از گُل‌های تیمش را به ثمر رساند.

سبک بازی اودگارد بسیار مورد توجه میکل آرتتا سرمربی آرسنال قرار گرفته و این سرمربی اسپانیایی تلاش دارد تا این بازیکن جوان را به صورت دائمی به خدمت بگیرد.

براساس گزارش دیلی میل، سران باشگاه آرسنال به دنبال تمدید قرارداد قرضی و خرید بلند مدت او در فصل نقل و انتقالات تابستانی هستند. با توجه به درخشش این بازیکن مشخص است که رئال مادرید، گزینه فروش قرضی را به فروش کامل او ترجیح می‌دهد. آرسنال در نظر دارد که پس از پایان قرارداد اودگارد، با رئال مادرید مذاکره کند. البته جایگاه آرسنال در لیگ برتر و همچنین شرایط آن‌ها در لیگ اروپا می‌تواند در تصمیم اودگارد نیز تاثیرگذار باشد.

اودگارد که به تازگی به عنوان کاپیتان تیم ملی نروژ انتخاب شده است، رویای حضور در رئال مادرید را هنوز در سر دارد و می‌خواهد روز به عنوان بازیکن ثابت برای کهکشانی‌ها به میدان برود. 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала