Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رونالدو به رئال نزدیک شد

© Sputnik / Стрингер /  مراجعه به بانک تصاویر رونالدو
رونالدو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.03.2021
عضو شوید
مدیر سازمانی باشگاه رئال مادرید احتمال بازگشت کریستیانو به این باشگاه را رد نکرد.

به گزارش اسپوتنیک، بحث بازگشت کریستیانو رونالدو به رئال مادرید داغ است و خبرنگاران از هر فرصتی برای پرسش در این باره از نمایندگان رئال استفاده می کنند. رو سه شنبه نوبت امیلیو بوتراگوئنو مدیر روابط عمومی رئال مادرید و نمایندگان باشگاه بود که در این باره با اسکای صحبت کند. مدیر روابط عمومی رئال مادرید پاسخی را در این باره داد که هواداران تیمش را به این انتقال امیدوار کرد. بوترا در مورد بازگشت احتمالی رونالدو گفت:"ببینیم چه می شود."

بوتراگوئنو البته از پاسخ به پرسش مهم دیگری در مورد تمدید قرارداد رونالدو طفره رفت و وقتی با سوالی در این باره مواجه شد  کاملا سربالا جواب داد و گفت:" راموس هم مثل ما از پیروزی مقابل آتالانتا خوشحال است. حضور در یک چهارم نهایی خبر بسیار خوبی برای همه ماست. همه می دانند که سرجیو چقدر برای تیم و باشگاه مهم است. خوشحالیم که از مصدومیت برگشته و روحیه پیروزی بخش خود را به تیم تزریق می کند. گلی از که از روی نقطه پنالتی زد خیلی کلیدی بود و به ما آزادی عمل داد."

در حقیقت راموس فقط سه ماه دیگر با رئال مادرید قرارداد دارد و اگر قراردادش تمدید نشود می تواند آزادانه تیم دیگری را برای آینده خود انتخاب کند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала