Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

من یونایتد نزدیک تر از مادرید برای رونالدو

© REUTERS / ALESSANDRO GAROFALOاللاعب البرتغالي، كريستيانو رونالدو، مهاجم يوفنتوس الإيطالي
اللاعب البرتغالي، كريستيانو رونالدو، مهاجم يوفنتوس الإيطالي - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.03.2021
عضو شوید
کریستیانو رونالدو بیشتر احتمال دارد که به منچستر یونایتد باز گردد تارئال مادرید، زیرا غول اسپانیایی توجه خود را بر روی آوردن کیلیان امباپه به برنابئو متمرکز خواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک؛ پس از حذف شدن یوونتوس در لیگ قهرمانان گمانه زنی‌ها پیرامون جدایی کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتگالی و 36 ساله ایم تیم بیشتر شد.
در این هفته گزارش‌ها نشر شد که رونالدو در تابستان به مادرید باز خواهد گشت. اما با توجه به ارزیابی روزنامه ایتالیایی توتو اسپورت، من‌یونایتد مقصد جدی برای رونالدو محسوب می‌شود.
توتو گزارش می‌دهد که که در پاری‌سن‌ژرمن کیلیان امباپه 22قصد تمدید ندارد و می‌خواهد برود که مقصد او رئال خوانده می‌شود در حالی‌که قراردادش در سال 2022 پایان می‌یابد.


با توجه به تأثیر شدید مالی پاندمی کرونا، ارلینگ هالند مهاجم دورتموند گزینه ارزان‌تر دیگر برای مادرید است.
رونالدو شش فصل را با یونایتد گذراند و به آنها کمک کرد تا سه عنوان لیگ برتر و لیگ قهرمانان را پیروز شوند، قبل از این‌که با 80 میلیون پوند به رئال مادرید در سال 2009 بپیوندد.
اما اگر انتقال او به اولدترافورد بیشتر از بازگشت به برنابئو باشد، احتمال بیشتری می‌رود که سولسشیر به دنبال اهداف دیگرش برای بازسازی تیم خود برود.
استراتژی انتقال آنها تمایل به تمرکز بر بازیکنان جوان‌تر دارد که به سبک بازی ضد حمله سولسشیر، مطابقت داشته باشد.
اما در سومین فصل حضور در یوونتوس احتمالا سناریو به نفع مدیر عامل باشگاه فابیو پاراتیچی خواهد بود که در تورین باقی بماند.
رونالدو تا سال 2022 قرارداد دارد و پاراتیچی پاسخ داد: "بدون شک وقتی که رونالدو فراتر از تابستان می‌ماند. ما او را نگه می‌داریم و تا آنجا که ممکن است از او لذت می‌بریم. ما بسیار خوشحال هستیم که او را با خود داریم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала