Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پی‌اس‌جی 3 – لیل 0؛ امباپه صعود دهنده‌ پاریس به مرحله‌ی بعد کوپ د فرانس

© AP Photo / Daniel Coleپاریسن جرمن - پی اس جی
پاریسن جرمن - پی اس جی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.03.2021
عضو شوید
تیم فوتبال پاریسن جرمن با درخشش کیلیان امباپه موفق به شکست حریفش لیل در جام حذفی فرانسه شد.

به گزارش اسپوتنیک، از ساعت 21:15 دو تیم پاریسن جرمن و لیل از مرحله اول جام حذفی فرانسه موسوم به کوپ د فرانسه در ورزشگاه پارک دو پرانس به مصاف هم رفتند.

این دو تیم در لیگ فرانسه نیز جایگاه‌های اول و دوم را در اختیار دارند و همین موضوع به جذابیت بازی افزوده بود. در حال حاضر لیل با 3 امتیاز اختلاف نسبت به پاریسن ژرمن صدرنشین لیگ فرانسه است.

در نیمه اول این دیدار، ابتدا مائورو ایکاردی در دقیقه 9 گل اول را به ثمر رساند. ستاره سابق اینتر در دقیقه 39 مصدوم شد و جای خود را به کیلیان امباپه داد. تنها دو دقیقه بعد از ورود امباپه، این ستاره جوان از روی نقطه پنالتی گل دوم را به ثمر رساند تا پاریسن جرمن با نتیجه 2-0 پیروز به رختکن برود. 

View this post on Instagram

A post shared by Paris Saint-Germain (@psg)

در ده دقیقه ابتدایی نیمه دوم شاهد بازی متعادلی از سوی هر دو تیم بودیم. پاریسن ژرمن علاقه داشت تا بازی را در میانه میدان حفظ کند و دروازه خود را از هر خطری دور نگه دارد.

با نزدیک شدن به دقایق پایانی فشار لیل بیشتر شد و آن‌ها مالکیت توپ و میدان را در اختیار گرفتند بازیکنان پاریس را تحت پرس خود قرار داده بودند. در دقیقه 78 لیل صاحب یک ضربه پنالتی شد اما یوسف یازیچی موفق به گل کردن توپ نشد و در دقیقه 90+3 کیلیان امباپه گل سوم را به ثمر رساند تا شاگردان پوچتینو با نتیجه مقتدرانه 3-0 برنده شوند و به دور دوم راه پیدا کنند. 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала