امیدواری ترامپ به نامزدی مگان مارکل در انتخابات

© AFP 2023 / Robyn Beck امیدواری ترامپ به نامزدی مگان مارکل در انتخابات
 امیدواری ترامپ به نامزدی مگان مارکل در انتخابات - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.03.2021
عضو شوید
ترامپ قصد خود برای شرکت در انتخابات بعدی ریاست جمهوری آمریکا، به دلیل مگان مارکل اعلام کرد.

به گزارش اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس جمهور پیشین آمریکا تمایل خود را برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری بعدی به دلیل دوشس ساسکس مگان مارکل اعلام کرد.

در فاکس نیوز، از ترامپ در مورد برخورد وی با شایعات در مورد احتمال معرفی نام مگان مارکل، برای ریاست جمهوری ایالات متحده سوال شد.

در پاسخ، رئیس سابق ابراز امیدواری کرد که این اتفاق واقعاً رخ دهد. ترامپ گفت: "اگر این اتفاق بیفتد، من حتی تمایل بیشتری به نامزدی خواهم داشت." در عین حال، رئیس جمهور سابق تأکید کرد که او "طرفدار" مگان مارکل نیست و ملکه الیزابت دوم، به نظر او "یک فرد فوق العاده خوب است".

بدتر از باخت در انتخابات؛ چه چیزی ترامپ را بیشتر می‌آزارد؟ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.03.2021
بدتر از باخت در انتخابات؛ چه چیزی ترامپ را بیشتر می‌آزارد؟

پیش از این نشریه بریتانیایی دیلی‌میل، به نقل از یک سیاستمدار بریتانیایی ناشناس گفت که مارکل برای تحقیق درباره تلاش برای ورود احتمالی به انتخاباتی 2024، با برخی چهره‌های حزب دمکرات ملاقات کرده است.

گفتنی است که کاخ باکینگهام در بیانیه‌ای اعلام کرده است که مساله نژاد پرستانه ای که مگان مارکل، در مصاحبه اخیر خود با اپرا وینفری مطرح کرده را "خیلی جدی می‌گیرند" و به شکل خصوصی آن را بررسی خواهند کرد.

در بیانیه آمده که "به یادآوردن خاطرات ممکن است متفاوت باشد، اما چنین مسائلی بسیار جدی گرفته خواهد شد."

پس از انتشار مصاحبه اخیر تلویزیونی شاهزاده هری نوه ملکه بریتانیا و همسرش مگان مارکل، مناسبات آنها با در کاخ باکینگهام برهم خورده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала