Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مارسلو به تیم بکام می‌رود؟

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر مارسلو - رئال مادرید
مارسلو - رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.03.2021
عضو شوید
گفته میشود ممکن است مارسلو مدافع چپ برزیلی رئال مادرید به باشگاه اینتر میامی در آمریکا بپیوندد.

به گزارش اسپوتنیک، مارسلو ویرا، مدافع چپ برزیلی رئال مادرید، مدت هاست که دیگر در ترکیب مادریدی‌ها مثل سابق جایی ندارد و فرلاند مندی با بازی های خوب خود توانسته به طور کامل جای او را در ترکیب ثابت رئال مادرید بگیرد. همین مسئله حدس و گمان ها و حرف و حدیث هایی را پیرامون آینده‌ی این بازیکن برزیلی ایجاد کرده است.

مارسلو سال های بسیار درخشانی را در رئال مادرید داشت و در سه قهرمانی پیاپی رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نقشی بسیار اثر گذار گذاشت اما او اکنون دیگر جای خود را به فرلاند مندی داده است و مدافع چپ فرانسوی عملکردی بسیار ایده‌آل در جمع سپیدپوشان دارد.

اکنون به گفته فرانس فوتبال، مارسلو ویرا که در حال حاضر 32 سال دارد، تبدیل به یکی از اهداف تیم اینتر میامی در تابستان شده است. این تیم که در لیگ آمریکا توپ می‌زند تحت مالکیت دیوید بکام قرار دارد و در سال های اخیر اقدام به جذب برخی از ستارگان پا به سن گذاشته‌ی فوتبال اروپا کرده است.

البته برخی هم معتقدند که مارسلو همچنان می‌تواند در فوتبال اروپا به دوران حرفه‌ای خود ادامه دهد و رفتن به لیگ آمریکا برای او هنوز زود است. در هر صورت باید دید که چه اتفاقاتی در این باره خواهد افتاد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала