Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ماندن یا رفتن؛ تصمیم نهایی راموس تا چند روز دیگر

© Sputnik / Стрингер /  مراجعه به بانک تصاویر سرخیو راموس مدافع رئال مادرید Футбол. Лига чемпионов. Финал. Матч "Реал Мадрид" - "Ливерпуль"
سرخیو راموس مدافع رئال مادرید Футбол. Лига чемпионов. Финал. Матч Реал Мадрид - Ливерпуль - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.03.2021
عضو شوید
سرخیو راموس از روند تمدید قراردادش ناراحت است و می‌خواهد تصمیم نهایی خود را تا چند روز دیگر به رئال اعلام کند.

به گزارش اسپوتنیک؛ سرخیو راموس تا جون آینده در رئال مادرید قرارداد دارد و فعلا از پیشرفت واقعی در تمدید قراردادش خسته شده و حالا قصد دارد تا تصمیم نهایی خود را در چند روز آینده بگیرد.
کاپیتان باشگاه رئال با معضلی در مورد آینده‌اش روبرو است. در واقع رئال از پیشنهاد قراردادی که وی برای مدت زمان طولانی می‌خواست خودداری می‌کند.
این امر سبب شده تا علاقمندان او پا پیش بگذارند.


گفته می‌شود خواستگاران وی همانند PSG مطابق گزارش مطبوعات اسپانیا منتظر لحظه مناسب برای جذب او در این تابستان هستند. و در حالی که طرف اصلی سه شنبه شب به Movistar + اطمینان داد كه هیچ چیز جدیدی در مورد تمدید قرارداد او در رئال مادرید گزارش نشده، گفته می‌شود راموس قصد دارد به زودی تصمیم خود را درباره آینده‌اش بگیرد.

تصمیم نهایی در روزهای آینده؟
جوزپ پدرول مجری برنامه ال‌چرینگیتو در این باره اطلاعات اختصاصی را منتشر کرد. این روزنامه نگار که از نظر مطبوعات اسپانیا به فلورنتینو پرز نزدیك است، ادعا كرد كه سرخیو راموس قصد دارد تصمیم خود را برای ادامه یا رفتن در روزهای آینده به رئال مادرید اطلاع دهد. بنابراین سریال راموس در حال تغییر و تحول بزرگی است و باید دید وی به کدام سمت می‌رود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала