Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ممکن نیست هالند و امباپه لالیگایی شوند؛ بازگشت رونالدو خبر خوبی برای فوتبال اسپانیاست

© AP Photo / Paul WhiteJavier Tebas, presidente de LaLiga
Javier Tebas, presidente de LaLiga - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.03.2021
عضو شوید
خاویر تباس رئیس لالیگا در مورد شایعات نقل و انتقالاتی تیم های بزرگ لالیگا و بازیکنان مدنظر بارسا و رئال صحبت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، خاویر تباس میگوید امیدوار است از هفته سوم اپریل بتوانند بخشی از مردم به ورزشگاه ها برگردند.

تباس رئیس لالیگا در مورد احتمال حضور امباپه، هالند و رونالدو در رئال صحبت کرد.

وی اظهار داشت:"خیلی غیرمحتمل است که بازیکنانی نظیر هالند و امباپه به لالیگا بیایند. امیدوارم بیایند اما باید واقع گرا باشند. فکر نمی کنم که هیچ کدام از این دو به لالیگا بیایند."

وی در مورد بازگشت رونالدو به رئال نیز گفت:" خبر خوبی برای فوتبال اسپانیاست. رونالدو تفاوت ایجاد می کند. او همچنان یک ستاره و یک نابغه است و مردی است که در رئال درخشیده و بازگشتش زیبا خواهد بود.”

تباس در مورد بازگشت هواداران به استادیوم ها گفت:" اگر شرایط فراهم شود بله ما از قبل آماده این اتفاق هستیم، ماها است که شرایطی وجود دارد که نمیتوانیم آن را کنترل کنیم یک سال است که در چنین شرایطی هستیم و امروز چیز های بیشتری میدانیم و امیدواریم در هفته سوم ماه اپریل ( اواخر ماه حمل) بتوانیم درصدی از هواداران را به ورزشگاه برگردانیم."

​وی  در مورد خوان لاپورتا و رابطه با او گفت:

"تاییده او کامل شده و امروز نهایی خواهد شد و مشکلی برای او پیش نخواهد آمد. بزرگ تر از بحران اقتصادی برای بارسا بحران ثبات بود آن ها باید ثبات پیدا کنند , بنظرم لاپورتا با تیمی که دارد در حال آماده شدن برای ایجاد باشگاه بزرگی است که بارسا اکنون به آن نیاز دارد."

"او را سالها است که میشناسم، چندین بار همدیگر را دیده ایم اینکه رابطه ما چطور است مهم نیست بلکه عملکرد او در بارسا برای بازگشت سریع نظم به این باشگاه است که مهم است. متقاعد کردن مسی از وظایف مهم او خواهد بود اما مهمترین مسئله برای باشگاه و بازیکنان از جمله مسی و مسائل اقتصادی و حقوقی داشتن یک رئیس است."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала