Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هدف اصلی رونالدو از دید سرمربی تیم ملی پرتگال

© Photo / FB/UEFA EURO 2020تیم ملی فوتبال پرتگال
تیم ملی فوتبال پرتگال - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.03.2021
عضو شوید
سرمربی تیم ملی پرتگال می‌گوید کریستیانو رونالدو هدف خاصی را تیم ملی این کشور دنبال می‌کند.

به گزارش اسپوتنیک، در روز‌های اخیر برخی رسانه‌های ایتالیایی مدعی شده‌اند که مدیران باشگاه یوونتوس نمی‌خواهند با کریستیانو رونالدو ادامه همکاری دهند.

Cristiano Ronaldo - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.03.2021
ورزش
رونالدو در یووه می‌ماند یا می‌رود؟

در این راستا باشگاه ایتالیایی به دنبال دست یافتن به توافقی برای فسخ توافقی قرارداد او در تابستان پیش‌رو هستند، این در حالی است که در سوی دیگر شایعه بازگشت برنده پنج توپ طلا به یکی از تیم‌های رئال مادرید و منچستریونایتد مطرح است.

فرناندو سانتوس، سرمربی تیم ملی پرتگال در خصوص شایعاتی که حول آینده حرفه‌ای کاپیتان تیمش مطرح است، گفت:«کریستیانو رویای بزرگی دارد، رویایی که من می‌دانم آن چیست. او رویایی بزرگی به نام حضور در جام جهانی 2022 قطر و قهرمانی با پرتگال در این رقابت‌ها را دارد. هدف اصلی رونالدو این است و مابقی شایعات هم باید از تیم ملی پرتگال به دور باشد».

فوق ستاره پرتگالی که تا پایان ماه جون 2022 با یوونتوس تحت‌قرارداد است، تاکنون در 122 بازی 95 گل برای بانوی پیر به ثمر رسانده، اما نتوانسته به یوونتوس برای موفقیت در لیگ قهرمانان اروپا کمک کند.

رونالدو بین سال‌های 2003 تا 2009 در عضویت منچستریونایتد بود و سپس راهی رئال مادرید شد و در نهایت پس از 9 سال حضور در این تیم اسپانیایی در انتقالی 112 میلیون یورویی راهی یوونتوس شد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала