Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رویای لاپورتا؛ دیدار قدرتمندانه بارسا با رئال

© REUTERS / Juan MedinaCartel de Joan Laporta en las inmediaciones del estadio Santiago Bernabéu (Madrid)
Cartel de Joan Laporta en las inmediaciones del estadio Santiago Bernabéu (Madrid) - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.03.2021
عضو شوید
خوان لاپورتا از قبل می‌دانست که چه زمانی به عنوان رییس باشگاه بارسلونا به سانتیاگو برنابئو بر می‌گردد.

به گزارش اسپوتنیک؛ خوان لاپورتا از قبل می‌دانست که به عنوان رئیس باشگاه فوتبال بارسلونا چه زمانی به سانتیاگو برنابئو بر خواهد گشت.

در 10 اپریل آینده ساعت 9 شب به وقت اروپا در دیدار ال‌کلاسیکو دو تیم رئال مادرید و بارسلونا به مصاف هم می‌روند که این دیدار در چارچوب بازی‌های هفته 30 لالیگا خواهد بود و برای لاپورتا مطابقت دارد که یکی از رویدادهایی را که در مبارزات انتخاباتی مورد استفاده قرار داده، به حقیقت بدل کند.

بنر بزرگی واقع در نزدیکی سانتیاگو برنابئو با شعار "می‌خواهید دوباره همدیگر را ببینیم" تأثیر جهانی داشت و به یاد آن شب‌های تاریخی بود که تیم بارسا در خانه رقیب ابدی‌اش درخشان ظاهر می‌شد.

اکنون با حضور در مراسم تحلیف رئیس بارسا می‌تواند تیم‌اش را همراهی کند و به دنبال یک پیروزی باشد که برای جنگ برای کسب عنوان قهرمانی فراتر از حد تصور باشد. اتلتیکو مادرید صدرنشین این رقابت است اما تنها چهار امتیاز از بارسا فاصله دارد در حالی‌که رئال مادرید در شش امتیازی صدر جدول است. دوئل‌های بین آنها کلید آینده لالیگا خواهد بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала