Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مذاکرات به بن‌بست خورد؛ جانشین «لوکاس واسکز» از لوانته میاید + عکس

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر لوکاس وازکز
لوکاس وازکز - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.03.2021
عضو شوید
رئال مادرید قصد دارد وینگر اسپانیایی لوانته که در حال حاضر در لوانته بازی می‌کند را به تیم خود بازگرداند.

به گزارش اسپوتنیک، بر اساس گزارش برخی رسانه‌های اسپانیایی، مذاکرات برای تمدید قرارداد با لوکاس واسکز به بن‌بست کامل رسیده و این وینگر اسپانیایی بر سر مسائل مالی باشگاه رئال مادرید به توافق نرسیده و و جدایی او قطی است.

Real Madrid's French defender Raphael Varane, Real Madrid's Brazilian midfielder Casemiro, Real Madrid's Belgian forward Eden Hazard, Real Madrid's Welsh forward Gareth Bale, Real Madrid's Brazilian defender Marcelo Real Madrid's Brazilian forward Vinicius Junior and Real Madrid's Dominicans forward Mariano Diaz attend a training session at the Valdebebas training complex in the outskirts of Madrid, on September 30, 2019 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.03.2021
ورزش
نقل‌وانتقالات رئال؛ آسنسیو فروشی نیست، آنجلوتی ایسکو و واسکز را می‌خواهد

نشریۀ اسپانیایی «آ.اس» در تازه‌ترین مورد خبر داد که خورخه دفورتوس بازیکن مد نظر سران رئال مادرید در صورت جدایی احتمالی لوکاس وازکز خواهد بود. دفورتوس در حال حاضر در برای لوانته به میدان می رود، در تیم های پایه رئال مادرید رشد کرده و همین تابستان به لوانته پیوسته است.

این وینگر اسپاینایی حال حاضر لوانته بهترین گزینه در دسترس رئالی‌ها است چرا که تیم مادریدی هنوز 50 درصد از مالکیت این بازیکن را در اختیار دارد و اگر باشگاه دیگری به جز رئال خواهان جذب دفورتوس شود، اولویت با رئال مادرید خواهد بود. به همین خاطر به نظر نمی رسد بازگرداندن این بازیکن به رئال مادرید کار سختی باشد.

این بازیکن در تابستان گذشته به لوانته نقل مکان کرد اما رئال 50 درصد حق خرید او را حفظ کرده تا هر زمان که خواست این بازیکن را برگرداند؛ اتفاقی که به نظر می‌رسد به طور قطع در تابستان 2021 رقم خواهد خورد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала