Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

چلسی، رقیب جدی بارسلونا در راه جذب بهترین گلزن تاریخ سیتی

© REUTERS / Jason Cairnduffسرخیو آگوئرو بازیکن منچسترسیتی
سرخیو آگوئرو بازیکن منچسترسیتی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.03.2021
عضو شوید
باشگاه چلسی برای جذب مهاجم گلزن تاریخ منچسترسیتی با بارسلونا وارد رقابت شد.

به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا از جدی‌ترین مشتریان سرخیو آگوئرو، مهاجم آرجنتینی منچسترسیتی محسوب می‌شود. در روزهای اخیر گفته شد که برخی توافقات برای انتقال او به نئوکمپ شکل گرفته است.

آگوئرو مسی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.03.2021
ورزش
آگوئرو بیاید، مسی هم تمدید میکند؛ جزئیات پیشنهاد فاش شد

خوان لاپورتا، رییس جدید باشگاه بارسلونا نیز قصد دارد هر طوری که شده این بازیکن را به خدمت بگیرد؛ رویدادی که می‌تواند به ادامه حضور لیونل مسی در بلوگرانا کمک کند چرا که فوق ستاره بارسا رابطۀ خوبی با هموطنش دارد.

در همین حال و تازه‌ترین مورد نشریه «دیلی میل» انگلیس ادعای جدیدی را در رابطه به این بازیکن منچسترسیتی مطرح کرده است. طبق این گزارش، باشگاه چلسی نیز به جمع مشتریان مهاجم آرژانتینی اضافه شده و قصد دارد او را به خدمت بگیرد.

تیمو ورنر، مهاجم آلمانی آبی‌ها، که در تابستان اخیر به خدمت گرفته شد نتوانسته انتظارات را برآورده کند و این امکان وجود دارد که آگوئرو برای تقویت خط حمله تیم توماس توخل راهی استمفوردبریج شود.

آگوئرو در ماه های گذشته دائماً با مصدومیت های پیاپی دست و پنجه نرم کرده و اخیراً به کرونا نیز مبتلا شد. در واقع بسیاری از گزارش‌ها حاکی از آن است که به طور قطع راه سرخیو آگوئرو و منچستر سیتی بعد از 10 فصل به جدایی ختم خواهد شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала