Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مطمئنم این‌بار صلاح به راموس نزدیک نمی‌شود

© AP Photo / Efrem Lukatskyمحمد صلاح وسرجيو راموس
محمد صلاح وسرجيو راموس - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.03.2021
عضو شوید
روبرتو کارلوس مدافع سابق رئال مادرید، واکنش جالبی به برخورد رئال مادرید با لیورپول در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا نشان داد و مدعی شد که ستاره مصری این‌بار به کاپیتان کهکشانی‌ها نزدیک نخواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک، در سال 2018، دو تیم رئال مادرید و لیورپول در فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در کیف با هم دیدار کردند که در آن دیدار صلاح پس از برخورد با سرجیو راموس از ناحیه شانه شدیداً مصدوم شد و با چشمان اشک‌بار زمین بازی را ترک کرد. لیورپول نیز در آن دیدار بازی را با نتیجۀ 1-3 باخت و جام را کاپیتان رئالی‌ها بالای سر برد.

دو تیم تا سه هفته دیگر در مادرید به مصاف هم خواهند رفت و با توجه این اتفاق همه چشم‌ها به محمد صلاح و راموس خیره خواهد بود.

روبرتو کارلوس مدافع سابق رئال مادرید اما معتقد است که این‌بار ستاره مصری حتی به کاپیتان کهکشانی‌ها نزدیک نخواهد شد و شرایط  لوس بلانکوس را نسبت به لیورپول بهتر ارزیابی کرد.

او در مورد تقابل راموس و صلاح گفت:" مطمئنم این بار صلاح به راموس نزدیک هم نخواهد شد. قطعا هر چه به بازی نزدیک تر شویم، در مورد اتفاق سه سال پیش، بسیار صحبت خواهد شد".

ستاره سابق رئال در مورد شرایط دو تیم گفت:" شرایط رئال بسیار بهتر از لیورپول است و نباید کار به آنفیلد کشیده شود. برابر تیمی خوب بازی داریم و بازی اول هم در خانه است و باید کار را تمام کرد".

رئال و لیورپول در حالی به مصاف خواهند رفت که در حال حاضر رئال مادرید در جدول لالیگا سوم است و لیورپول تیم ششم جدول لیگ برتر انگلیس است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала