Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نیمار و مسی همبازی می‌شوند اما...

© REUTERS / Gustau NacarinoBarcelona oyuncuları Messi ve Neymar
Barcelona oyuncuları Messi ve Neymar - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.03.2021
عضو شوید
آندره کوری، نماینده سابق نیمار مدعی شده که نیمار و مسی هم‌بازی خواهند شد اما در پی‌اس‌جی نه بلکه در بارسلونا.

به گزارش اسپوتنیک، با توجه به پایان قرارداد مسی در پایان فصل، احتمال جدایی این بازیکن بسیار متصور است و کارشناسان نقل‌وانتقالات معتقد اند که این بازیکن تمایل به حضور در پی‌اس‌جی و همبازی شدن با نیمار جونیور دارد.

آندره کوری، نماینده سابق نیمار اما مدعی شده که نیمار و مسی هم‌بازی خواهند شد اما در پی‌اس‌جی نه بلکه در بارسلونا.

او در این مورد به ال لیتورال گفت:" نیمار قصد دارد با مسی بازی کند، اما نه در پی‌اس‌جی، بلکه در بارسلونا. در تیم دیگری شک دارم که این کار انجام شود. دو سال پیش بود که بارسلونا از من درخواست کرد و ما سعی کردیم او را دوباره به خدمت بگیریم. ما خیلی کم کار داشتیم تا بتوانیم انتقال را کامل کنیم و او را از پاریس به بارسلونا ببریم اما نشد. در حال حاضر این انتقال ناممکن به نظر می‌رسد اما من فکر می کنم لاپورتا رئیس بسیار خوبی برای بارسلونا است و می تواند آنها را کنار هم بگذارد".

کوری در ادامه در مورد جدایی احتمال مسی صحبت کرد و گفت:" من فکر می‌کنم که لئو بارسا را ترک نخواهد کرد ... او نمی رود. لئو شروع کرد و باید تاریخ خود را در اروپا با پیراهن بارسلونا به پایان برساند".

این در حالی‌ست که با انتخاب لاپورتا به عنوان رییس جدید باشگاه بارسلونا، احتمال ماندن مسی افزایش یافته و در صورتی که این بازیکن در نیوکمپ بماند و نیمار قرارداد خود را با پاریسن‌جرمن تمدید نکند، انتقال ستاره برازیلی به بارسلونا بسیار قابل تحقق است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала