Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش زیدان به تقابل با لیورپول در یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان

© REUTERS / SUSANA VERAزین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید Zinedine Zidane
زین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید Zinedine Zidane - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.03.2021
عضو شوید
زین‌الدین زیدان سرمربی رئال مادرید، به تقابل این تیم با لیورپول در دور یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، واکنش نشان داد و مدعی شد که دیدار دشواری در پیش خواهند داشت.

به گزارش اسپوتنیک، قرعه‌کشی دور یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، عصر امروز در شهر نیون سوئیس انجام شد و هشت‌ تیم حاضر در این مرحله حریفان خود را شناختند.

محمد صلاح وسرجيو راموس - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.03.2021
مطمئنم این‌بار صلاح به راموس نزدیک نمی‌شود

پس از انجام قرعه‌کشی مشخص شد که رئال مادرید در مرحله‌ یک‌چهارم نهایی باید با لیورپول دیدار کنند و فوتبال دوستان شاهد تکرار فینال جنجالی سال 2018 خواهند بود.

برخورد این دو تیم واکنش‌های متفاوتی در پی داشت و برخی‌ها این دیدار را فرصت تصفیه حساب به محمد صلاح عنوان کردند که در سال 2018، در برخورد شدید با راموس مصدوم شد و نتوانست در فینال به صورت کامل بازی کند.

برخی دیگر اما شرایط لیورپول را بحرانی توصیف کردند و شانس رئال مادرید را برای حضور در دور بعدی بیشتر از سرخ‌های بندر آنفیلد عنوان کردند.

زین‌الدین زیدان سرمربی رئال مادرید اما لیورپول را تیم قدرتمند از لحاظ فزیکی عنوان و دیدار با آن‌ها را دشوار توصیف کرد.

او در این مورد به صورت کوتاه به خبرنگاران گفت:" ما از دشواری‌های این مرحله آگاه هستیم و به خصوص این دیدار از لحاظ فزیکی بسیار طاقت‌فرسا خواهد بود زیرا آن‌ها شرایط فزیکی بهتری خواهند داشت و دیدار بسیار دشوار است".

زیدان در حالی از شرایط فزیکی شکوه کرده است که در یک هفته هم در دو دیدار رفت‌وبرگشت به مصاف لیورپول خواهد رفت و هم با بارسلونا در ورزشگاه آلفردو دی‌استفانو ال‌کلاسیکو را برگزار خواهد کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала