Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نگرانی یووه از حضور رمزی در ترکیب اژدها

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر آرون رمزی هافبک باشگاه یوونتوس
آرون رمزی هافبک باشگاه یوونتوس - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.03.2021
عضو شوید
یووه پس از دست دادن مسابقه گذشته به دلیل مصدومیت، از دعوت شدن رمزی در ترکیب ولز نگران است.

به گزارش اسپوتنیک؛ یوونتوس از تصمیم تسم ملی ولز جهت دعوت آرون رمزی برای مقدماتی جام جهانی نگران است در حالی‌که وی آخرین مسابقه یووه در سری آ را به دلیل مصدومیت از دست داده بود.

رمزی علی‌رغم اینکه از ناحیه ران دچار مشکل شده بود و یوونتوس انتظار دارد او را پس از وقفه بازی‌های ملی در اختیار داشته باشد، اما نام او در لیست ولز برای بازی‌های مقدماتی جام جهانی مقابل بلجیم و جمهوری چک و همچنین یک بازی دوستانه مقابل مکزیک قرار گرفته است.

آنها انتظار ندارند که او در بازی خانگی خود مقابل بنوونتو در سری A در روز یکشنبه حضور یابد زیرا آنها منتظر نتیجه اسکن هستند.

راب پیج سرپرست تیم ملی ولز اصرار دارد که خواسته‌های یوونتوس در کل احترام گذاشته می‌شود و اسپورت میل مدعی‌ست که باشگاه ترجیح می‌دهد رمزی سفر نکند - خصوصاً با افزایش ویروس کرونا در بسیاری از کشورهای اروپایی.

رمزی حتی اگر از 20 مسابقه اخیر خود تنها سه مسابقه را به میدان رفته همچنان یک بازیکن اصلی برای ولز است. او در نوامبر 2019 در انتخاب مقدماتی مقابل مجارستان هر دو گل را به ثمر رساند جایی‌که جایگاه اژدها در یورو 2020 را مهر تایید زد.

اما رمزی 30 ساله مورد توجه آندره پیرلو سرمربی یوونتوس است که ترجیح می‌دهد آنچه را که فکر می‌کند خطر غیر ضروری نیست، انجام ندهد.

پیرلو اعتراف کرد: "او دارای مشکلات جسمی است، بدین معنی است که برای ادامه بازی تلاش می‌کند زیرا بعد از هر دو یا سه بازی مجبور است بیرون بماند. اما او چنان بازیکن باهوشی است که وقتی در دسترس باشد، ارزشمند است."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала