Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش کلوپ به تقابل لیورپول با رئال و تکرار فینال 2018

© REUTERS / Carl RecineЮрген Клопп во время матча между футбольными командами "Ливерпуль" и "Саутгемптон"
Юрген Клопп во время матча между футбольными командами Ливерпуль и Саутгемптон - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.03.2021
عضو شوید
یورگن کلوپ سرمربی لیورپول دیدار برابر رئال مادرید را جذاب توصیف کرد و مدعی شد که از تقابل قبلی خاطرات خوشی ندارد.

به گزارش اسپوتنیک، عصر امروز مشخص شد که دو تیم رئال مادرید و لیورپول در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم خواهند رفت. این دو تیم در فینال سال 2018 کیف نیز به مصاف هم رفتند که در پایان کهکشانی‌ها در روز پر اشتباه کاریوس دروازه‌بان آن زمان لیورپول، به پیروزی 3-1 رسید و برای سیزدهمین‌بار قهرمان اروپا شد.

کلوپ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.03.2021
کلوپ و تلخ‌ترین اعتراف دوران مربیگری

یورگن کلوپ و شاگردانش دو سال پس از آن دیدار جنجالی، حالا فرصت دارند که انتقام بگیرند و با حذف رئال مادرید راهی مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا گردند.

کلوپ که تیمش شرایط خوبی ندارد، ساعتی قبل به تقابل تیمش برابر رئال مادرید واکنش نشان داد و مدعی شد که این دیدار بسیار جذاب خواهد بود.

او در این مورد گفت:" خیلی قرعه هیجان‌انگیزی است. واضح است که رئال مادرید تیم بزرگ و سرسختی است، اما من احساس خوبی بابت آن دارم، زیرا شما به هر 6 تیم دیگر حاضر در این مرحله نگاه کنید، متوجه می‌شوید که تمامی حریفان، کیفیت بالایی دارند و مشکل‌زا هستند. من بی صبرانه منتظر این بازی هستم. 2 سال از آخرین دیدار ما با رئال مادرید می‌گذرد و مشخص است که ما خاطرات خوبی از آن بازی نداریم، پس یک بار دیگر بازی کردن با آن‌ها می‌تواند جذاب باشد. می‌دانم که بازی فینال با مرحله یک چهارم نهایی متفاوت است و ما هنوز نمی‌دانیم که در کدام زمین بازی خواهیم کرد. اگر در بوداپست به میدان برویم، خوب است".

این در حالی‌ست که هنوز مکان میزبانی رئال مادرید از لیورپول مشخص نیست و دیده شود که این بازی در کدام ورزشگاه برگزار خواهد شد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала