Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیروزی رُم در شب شکست شیرینِ آرسنال در لیگ اروپا + عکس

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر تیم فوتبال آ اس رُم ایتالیا Italy Soccer Champions League Roma - CSKA
تیم فوتبال آ اس رُم ایتالیا  Italy Soccer Champions League Roma - CSKA - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.03.2021
عضو شوید
در شبی که تیم آ اس رُم در زمین‌ حریف‌اش شاختار به برتری رسید و تیم آرسنال به رقیب‌اش باخت اما صعود کرد.

به گزارش اسپوتنیک؛ در ادامه بازی‌های لیگ اروپا امشب 4 بازی از ساعت 10:25 شب به وقت کابل آغاز شد که طی آن آ اس رُم در زمین شاختار 2-1 با درخشش بورخا مایورال برنده شد، آرسنال 1-0 به المپیاکوس باخت، تاتنهام در زمین دیناموزاگرب در 90 دقیقه معمولی 2-0 شکست خورد و در 30 دقیقه اضافه با این تیم بازی می‌کند و گرانادا 2-1 به مولده نتیجه را واگذار نمود.

اوکراینی‌ها که گلادیاتورها میزبانی می‌کردند در حالی‌ شکست خوردند که بازی رفت را نیز واگذار کرده بودند. در دیدار امشب بورخا مایورال در دقایق 48 و 72 گل زد و جونیور مورایس در دقیقه 59 برای میزبان گل‌زنی کرد. رُم سرانجام با برتری مجموعی 5-1 به دور بعد صعود کرد.

آرسنال در حالی‌که با تنها گل ال‌عربی در دقیقه 51 به المپیاکوس باخت ولی با توجه به بازی رفت، با برتری مجموعی 3-2 به مرحله بعدی راه یافت.

تاتنهام در حالی‌که در بازی رفت 2-0 برنده شد در بازی امشب به میزبان‌اش باخت و بازی دو تیم به تساوی کشیده شد و حالا دو طرف در 30 دقیقه وقت‌های اضافه با هم روبرو شده‌اند تا پیروزی این دیدار به دور بعد صعود نماید.

اما گرانادا هم در حالی‌که 2-1 باخت ولی با توجه به پیروزی در بازی قبلی در نهایت با حساب مجموعی 3-2 تیم اسپانیایی راهی دور بعد شد. البته اشتباهات بازیکنان گرانادا سبب شد تا این تیم بازی امشب را ببازد زیرا وایخو در دقیقه 29 و هستاد در دقیقه 90 دو گل به خودی زدند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала