Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ستاره اورتون: پسرم حق ندارد پیراهن رونالدو را بپوشد

© REUTERS / Jason Cairnduffإيفرتون أمام بيرنلي
إيفرتون أمام بيرنلي - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.03.2021
عضو شوید
آلان مارکس لوریرو ستاره اورتون در گفت‌وگویی فاش کرد که پسرش حق ندارد پیراهن یوونتوس با نام و شماره رونالدو را برتن کند.

به گزارش اسپوتنیک، آلان ستاره برازیلی اورتون که تابستان گذشته از ناپولی به این تیم پیوست، درخشش خوبی در ترکیب تافی‌ها داشته و یکی از بازیکنان مورد نظر اعتماد کارلو آنچلوتی شمرده می‌شود.

این بازیکن که از حضور در انگلیس خوشحال است، هنوز به باشگاه ناپولی تعصب دارد و این موضوع را با بیان این که پسرش حق ندارد پیراهن یوونتوس با نام و شمار رونالدو را بپوشد، بیان کرد.

او در این مورد به لیورپول اکو گفت:" قطعا پسرم فوتبال دوست دارد. او همیشه فوتبال می‌بیند و هنگام فوتبال دیدن یا لباس اورتون من را بر تن می‌کند یا لباس تیم‌های دیگری که برای آن‌ها بازی کردم. او بزرگترین منبع انگیزه من است. او و دخترم. این 2 نفر هوادار پر و پا قرص کریستیانو رونالدو هستند. به همین دلیل پسرم همیشه لباس رونالدو را دارد اما اجازه ندارد که لباس یوونتوس با نام و شماره رونالدو را بر تن کند زیرا یوونتوس رقیب مهم و بزرگ ناپولی است. به همین دلیل لباس‌های زیادی از رئال مادرید با شماره و نام رونالدو در خانه ما موجود است".

آلان در حالی این صحبت‌ها را مطرح کرده است که ناپولی و یوونتوس رقبأ بسیار سرسخت در ایتالیا هستند و همیشه مشکلاتی میان این دو باشگاه وجود داشته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала