Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیشنهاد وسوسه‌انگیز پی‌اس‌جی برای امباپه

© REUTERS / ERIC GAILLARDکیلیان امباپه مهاجم پاری سن ژرمن Soccer Football - Ligue 1 - AS Monaco vs Paris St Germain - Stade Louis II, Monaco - January 15, 2020 Paris St Germain's Kylian Mbappe celebrates after scoring a goal that is later disallowed
کیلیان امباپه مهاجم پاری سن ژرمن     Soccer Football - Ligue 1 - AS Monaco vs Paris St Germain - Stade Louis II, Monaco - January 15, 2020   Paris St Germain's Kylian Mbappe celebrates after scoring a goal that is later disallowed   - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.03.2021
عضو شوید
قرار است در هر سال برای کیلیان امباپه طی قرارداد جدید 25 میلیون پوند پیشنهاد بدهد.

به گزارش اسپوتنیک؛ پاری‌سن‌ژمن قصد دارد سالانه برای کیلیان امباپه مبلغ 25 میلیون پوند حقوق پیشنهاد بدهد، زیرا آنها سعی می‌کنند طی یک قرارداد جدید پرسود فوق ستاره فرانسوی شان را حفظ نمایند.

این بازیکن 22 ساله که در سال 2017 از موناکو به این باشگاه پیوست - در شرایط قدرتمندی در مذاکرات قرار دارد و بیش از یک سال از قراردادش باقی مانده اما تا کنون به تمدید آن رضایت نداده است.

امباپه خود را به عنوان یکی از مهاجمان پیشرو در این بازی معرفی کرده و مورد توجه تیم‌های لیگ برتری به ویژه لیورپول و تیم اسپانیایی رئال مادرید قرار گرفته است.

با این حال، اکیپ ادعا می‌کند که قهرمان لیگ 1 هنوز همه کارت‌های خود را نشان نداده و مایل به ارائه انگیزه مالی 30 میلیون یورویی (25 میلیون پوند) در سال به امباپه است تا او را متقاعد به ماندن و دفع خواستگارهای احتمالی کند.

معلوم نیست که لیورپول یا رئال می‌توانند با قرارداد فعلی PSG او مطابقت داشته باشند یا خیر، در حالی‌که باعث می‌شود او 21 میلیون پوند (25 میلیون یورو) در سال بگیرد و بنابراین افزایش این مبلغ می‌تواند او را راضی به ماندن نماید.

پس از پیروزی پاریسی‌ها برابر بارسلونا، امباپه صحبت نمود و گفت که در تصمیم‌گیری خود تعجیل نخواهد کرد و در این باره باید زیاد فکر نماید.

او به "تله‌-فوت" گفت: "ما در حال صحبت با باشگاه هستیم."

مدت‌هاست که تصور می‌شود یورگن کلوپ به تحسین مهاجم فرانسوی می‌پردازد در حالی‌که امباپه به عنوان جانشین بلند مدت کریم بنزما با مردان زین الدین زیدان به شدت ارتباط دارد.

امباپه در این فصل در 35 حضورش 28 گل به ثمر رسانده و در پایان فصل جاری در مورد آینده‌اش تصمیم خواهد گرفت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала