Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آنچلوتی ترفندهای خودش برای مهار مسی را فاش کرد

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر کارلو آنچلوتی
کارلو آنچلوتی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.03.2021
عضو شوید
کارلو آنچلوتی سرمربی فعلی اورتون که در گذشته هدایت رئال مادرید را به عهده داشت، تاکتیک‌های خودش برای مهار مسی را فاش کرد.

به گزارش اسپوتنیک، کارلو آنچلوتی بین سال‌های 2013 تا 2015، هدایت رئال مادرید را به عهده داشت و بارها تیم او در برابر بارسلونا بازی کرد و این سرمربی موفق حتی در برخی بازی‌ها موفق به مهار مسی شد.

کارلو آنچلوتی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.11.2020
واکنش آنچلوتی در مورد احتمال انتقال ایسکو به اورتون

این سرمربی ایتالیایی که در حال حاضر هدایت اورتون را به عهده دارد، در مورد ترفندهای خودش برای مهار مسی در زمان هدایت رئال مادرید صحبت کرد و مدعی شد که تنها راه مهار ستاره آرجانتینی، نترسیدن از او است.

آنچلوتی در این مورد در نشست خبری قبل از دیدار با منچسترسیتی گفت:" هنگامی كه من در رئال مادرید بودم و بارها مقابل مسی بازی كردیم كه یكی از بهترین حریفان بود، من هرگز در مورد مسی با بازیکنان صحبت نكردم زیرا آن‌ها می ترسیدند. من به جای صحبت کردن در مورد مسی، به چیزهای دیگری اشاره می‌کردم. همه بازیکنان کیفیت فردی آن‌ها را می شناسند. روی آنچه باید انجام دهید باید تمرکز کنید".

این در حالی‌ست که تا چند روز دیگر رئال مادرید و بارسلونا در ورزشگاه آلفردو دی‌استفانو به مصاف هم خواهند رفت و زیدان که شاگرد آنچلوتی محسوب می‌شود، کار دشواری برای مهار ستاره بارسلونا دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала