Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اسپانسر جدید پیراهن منچستریونایتد مشخص شد + عکس

© REUTERS / CATHERINE IVILLSoccer Football - Premier League - Manchester United v West Bromwich Albion - Old Trafford, Manchester, Britain - November 21, 2020
Soccer Football - Premier League - Manchester United v West Bromwich Albion - Old Trafford, Manchester, Britain - November 21, 2020  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.03.2021
عضو شوید
با تایید باشگاه منچستریونایتد، شرکت تکنالوژی جهانی «TeamViewer»، اسپانسر جدید پیراهن این تیم خواهد بود.

به گزارش اسپوتنیک، لوگوی شرکت موترسازی شورولت،  از سال 2014 روی پیراهن‌های منچستر یونایتد حک بوده و قرار است بزودی یک اسپانسر جدید جایگزین آن شود.

البته قراربود لوگوی این شرکت مطرح در تابستان از روی پیراهن منچستریونایتد، برداشته شود که به دلیل فراگیری بیماری کوید 19، قرارداد آن‌ها توسط باشگاه به مدت 6 ماه تمدید شد.

این باشگاه از چندی به اینسو با چندین شرکت در حال مذاکره بود تا اسپانسر پیراهن این شیاطین سرخ را عهده‌دار شوند و در نهایت با شرکت مطرح تکنالوژی جهانی «TeamViewer»، به توافق رسید و این شرکت اسپانسر جدید پیراهن یونایتد از فصل جدید خواهد بود.

قرارداد منچستریونایتد با این شرکت از فصل 21-2020 شروع می شود و برای پنج سال ادامه دارد و بدین ترتیب لوگوی شرکت «TeamViewer»،  برای پنج سال روی پیراهن منچستریونایتد نقش خواهد بست. یونایتد بدین ترتیب برای پنج سال 235 میلیون پوند دریافت خواهد کرد یعنی سالی 47 میلیون پوند. این قرارداد بزرگترین قرارداد تبلیغات روی پیراهن در میان تیم های لیگ انگلیس است و بزرگترین قراردادی است که در دوران کرونا امضا شده است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала