Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ضرر گریزمن از بازگشت آراوخو

© AFP 2023 / Josep LagoФорвард испанского футбольного клуба "Барселона" Антуан Гризманн на матче с "Хетафе" в Барселоне, Испания
Форвард испанского футбольного клуба Барселона Антуан Гризманн на матче с Хетафе в Барселоне, Испания - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.03.2021
عضو شوید
با بازگشت آراوخو از مصدومیت، آنتوان گریزمن ضرر خواهد کرد زیرا رونالد کومان بار دیگر از 5 مدافع در ترکیب استفاده و این کار سبب خواهد شد تا ستاره فرانسوی روی نیمکت قرار گیرد.

به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا بامداد دوشنبه در چارچوب هفته بیست‌وهشتم رقابت‌های لالیکا، در ورزشگاه آنوئتا مهمان رئال سوسیداد است و دیدار دشواری برابر تیم پنجم جدول دارد.

آنتوان گریزمن - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.03.2021
ورزش
احتمال معاوضه‌ی گریزمن و دیبالا

ساعاتی قبل فهرست بازیکنان دعوت شده از سوی رونالد کومان برای این دیدار مشخص شد که در آن نام رونالد آراخو مدافع نیز دیده می‌شود.

بازگشت این مدافع اروگوئه‌ای ضرر بزرگی برای آنتوان گریزمن شمرده می‌شود زیرا رونالد کومان بار دیگر از 5 مدافع در ترکیب استفاده خواهد کرد و این کار سبب خواهد شد تا ستاره فرانسوی روی نیمکت قرار گیرد.

بارسلونا در چند بازی آخر که خط دفاع این تیم درخشش خوبی داشته، از 5 مدافع استفاده کرده و کومان در خط حمله ترجیح داده از عثمان دمبله به عنوان بازیکن ثابت در کنار مسی استفاده کند.

به این ترتیب و در صورتی که کومان در بازی فردا شب برابر سوسیداد از 5 مدافع استفاده کند، احتمال می‌رود که ستاره فرانسوی بارسلونا روی نیمکت قرار گیرد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала