عذرخواهی آمریکایی ها از روسیه به دلیل اظهارات اخیر مقامات آن کشور

© AFP 2023 / Shawn Thewعذرخواهی آمریکایی ها از روسیه به دلیل اظهارات اخیر مقامات آن کشور
عذرخواهی آمریکایی ها  از روسیه به دلیل اظهارات اخیر مقامات آن کشور - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.03.2021
عضو شوید
سفارت روسیه در واشنگتن نامه هایی از شهروندان آمریکایی دریافت کرده است که در آنها از اظهارات مقامات دولت ایالات متحده در مورد، روسیه عذرخواهی نموده اند

به گزارش اسپوتنیک، آناتولی آنتونوف، سفیر روسیه در واشنگتن گفت: «من می خواهم با کمال قدردانی از شهروندان ایالات متحده که برای حمایت از توسعه روابط دوستانه بین روسیه و آمریکا نامه های را به سفارت ارسال کرده اند ، ابرز تشکر و قدردانی داشته باشم».

سفیر خاطرنشان كرد كه موضع آمریكایی ها ، "كه می فهمند گفتگوی بین كشورها باید بر اساس احترام و برابری متقابل باشد" ,وی را تحت تأثیر قرار داده است.

 آقابی آنتونوف افزود: «این رویكرد شهروندان آمریكایی نشان می دهد كه پتانسیل عادی سازی روابط بین مردم روسیه و آمریكا همچنان باقی است."

بایدن: پوتین بهای دخالت در انتخابات ما را خواهد پرداخت - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.03.2021
بایدن: پوتین بهای دخالت در انتخابات ما را خواهد پرداخت

رئیس ماموریت دیپلماتیک روسیه در آمریکا ابراز امیدواری کرد که مقامات آمریکایی به حرف رای دهندگان گوش فرا دهند و "روند فروپاشی بیشتر روابط تقابل آمیز را متوقف کنند".

گفتنی است پیش از این، جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا در مصاحبه با شبکه تلویزیونی ABC ادعا کرد: ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه تاوان دخالت در انتخابات های آمریکا را خواهد پرداخت اما از بیان جزییات آن خودداری کرد.

آقای بایدن در پاسخ به این سوالِ جورج استفانوپولوس که پرسید آیا با شناختی که از ولادیمیر پوتین دارید، فکر می‌کنید او یک قاتل است؟؛ ضمن تایید با حرکت رو به جلو و پایین سرش، گفت: «همینطور فکر می‌کنم». 

رئیس‌جمهور پوتین در واکنش به این اظهارات رئیس جمهور آمریکا  برای وی آرزوی سلامتی کرد و یادآور شد که وقتی ما انسان ها و کشورهای دیگر را ارزیابی و قضاوت می‌کنیم، به مثابه آن است که در آینه می نگریم.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала