Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نیمار در نزدیکی یک قرارداد جدید با پاریسی‌ها

© REUTERS / Gonzalo Fuentesایکاردی و نیمار
ایکاردی و نیمار - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.03.2021
عضو شوید
نیمار در آستانه توافق برای بستن قرارداد چهار ساله دیگر با پاری‌سن‌ژرمن قرار دارد.

به گزارش اسپوتنیک؛ مذاکرات بین نیمار و پاری‌سن‌ژرمن در مورد تمدید قرارداد "دلگرم کننده" بوده، زیرا این بازیکن برزیلی نزدیک به توافق بر سر یک قرارداد چهار ساله جدید برای ماندن در پاریس است.

قرارداد فعلی ستاره 28 ساله در جون 2022 به پایان می‌رسد، در حالی‌که آینده او دائماً با عدم اطمینان در میان شایعات بازگشت به اسپانیا مورد بحث بوده است.

نیمار اکنون به نظر می‌رسد که در پاریس ساکن بوده و مصمم است پس از سقوط در دیدار نهایی فصل گذشته، غول فرانسوی را به اولین پیروزی در لیگ قهرمانان راهنمایی کند.

و طبق گزارش مركاتو، مذاكرات بین باشگاه و بازیکن در روزهای اخیر بسیار خوب بوده و نشانه‌های دلگرم كننده‌ای مبنی بر این‌كه این بازیکن برزیلی قرارداد جدیدی را تا 2026 امضاء کند وجود دارد.

پس از اطلاع از این‌که نیمار مشتاق ماندن در پاریس می‌باشد، لئوناردو مدیر ورزشی اولویت خود را برای تمدید قرارداد نیمار قرار داده است.

نیمار ماه گذشته به اسپورت میل گفت: "نمی‌توانم بسیاری از مسابقات لیگ برتر را تماشا کنم، اما شنیده‌ام که تماس بدنی زیادی در این بازی وجود دارد. اما لیگ فرانسه نیز تماس فیزیکی زیادی دارد. انگیزه من برای شکست نیست، بلکه انگیزه من پیروزی‌هایی است که یک بار در زندگی و حرفه‌ام کسب کردم. می‌دانم که قهرمانی در یک لیگ قهرمانان اروپا چگونه است و مطمئن هستم که یک بار دیگر با PSG به فینال می‌رسم."

در کنار گفتگو با نیمار، پی‌اس‌جی در تلاش است کیلیان امباپه را نیز به یک توافق جدید متعهد کند. قرارداد مُهاجم فرانسوی در جون 2022 منقضی می‌شود اما به نظر می‌رسد مذاکرات پیچیده‌تر باشد و این بازیکن 22 ساله هنوز در مورد آینده‌اش بلاتکلیف است.

امباپه مورد توجه شدید رئال مادرید و لیورپول قرار گرفته اما پی‌اس‌جی امیدوار است که همکاری در کنار نیمار برای تحویل یک عنوان اروپایی کافی باشد تا او را برای ماندن فریب دهد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала