Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کومان: هالند؟ وقت حرف زدن در این مورد نیست

© AP Photo / Joan MonfortBarcelona's head coach Ronald Koeman gives instruction inside the box team area during the Spanish La Liga soccer match between FC Barcelona and Real Sociedad at the Camp Nou stadium in Barcelona, Spain, Wednesday, Dec. 16, 2020.
Barcelona's head coach Ronald Koeman gives instruction inside the box team area during the Spanish La Liga soccer match between FC Barcelona and Real Sociedad at the Camp Nou stadium in Barcelona, Spain, Wednesday, Dec. 16, 2020. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.03.2021
عضو شوید
رونالد کومان در نشست خبری قبل از دیدار با رئال سوسیداد حاضر شد و به پرسش‌های خبرنگاران پاسخ داد.

به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا بامداد دوشنبه در چارچوب هفته بیست‌وهشتم رقابت‌های لالیکا، در ورزشگاه آنوئتا مهمان رئال سوسیداد است و دیدار دشواری برابر تیم پنجم جدول دارد.

باشگاه بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.03.2021
فهرست بازیکنان بارسا برای مصاف با سوسیداد؛ روبرتو چراغ سبز داکتران را دریافت نکرد+ عکس

رونالد کومان سرمربی بارسلونا در نشست خبری قبل از این دیدار حاضر شد و به پرسش‌های خبرنگاران پاسخ داد.

او در مورد تقابل با سوسیداد گفت:" این سومین باری است که برابر سوسیداد در فصل جاری قرار انجام می‌دهیم. سوسیداد یکی از بهترین تیم های اسپانیا است که فوتبال بسیار خوبی به نمایش می‌گذارد و حریفش را به خوبی تحت فشار قرار می‌دهد. بازی دشواری است".
کومان در مورد قهرمانی در رقابت‌های لالیگا و کوپا دل‌ری گفت:" دوست ندارم از دبل حرف بزنم چون شرایط به سرعت قابل تغییر است. باید بازی به بازی پیش رفت. فعلا در لالیگا 4 امتیاز عقب هستیم و تقویم هم فشرده است. در فینال کوپا دل ری هم باید برابر تیمی قدرتمند مانند بیلبائو قرار بگیریم. هنوز زمان برای آن بازی داریم و تمرکز فقط روی بازی فرداست".
سرمربی بارسا در مورد جذب هالند نیز صحبت کرد و گفت:" حالا وقت صحبت در این موارد نیست. او بازیکن دورتموند است نه بارسلونا ولی قطعا تابستان حرف های زیادی زده خواهد شد. حالا هیچ علاقه‌ای به نقل‌وانتقالات ندارم. تمام توجه ما به بازی با سوسیداد است".

کومان در مورد احتمال محرومیت دی‌یونگ و مسی به دلیل چهار کارته بودن در رقابت‌های لالیگا و از دست رفتن ال‌کلاسیکو نیز پرداخت و مدعی شد که اگر آن‌ها محروم شوند، به بازیکنان دیگری بازی خواهد داد.
او گفت:" هر دو از این موضوع با خبر اند اما هیچکدام را به این خاطر نیمکت‌نشین نمی کنم. اگر کارت بگیرند، بازیکنی دیگر جانشین خواهد شد. تیم خوبی دارم و درست است که مسی تفاوت‌ها را رقم می‌زند ولی من دو بازی بعدی قبل از ال کلاسیکو را فدا نمی‌کنم".
وی در مورد لاپورتا نیز صحبت‌هایی داشت و گفت:" حالا در باشگاه آرامش حاکم شده ولی برای تیم شرایط عوض نشده چون قبلا هم به دور از هرگونه حواشی کارمان را می کردیم. برای آینده باشگاه مهم بود که رییس داشته باشد. در هر صورت برای من و کادر فنی، حمایت لاپورتا مهم است. او در سفر به پاریس گفت که از من حمایت می کند ولی طبعا اگر نتایج خوب نباشد، همه چیز عوض خواهد شد".

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала