Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

وستهام 3 آرسنال 3؛ کامبک توپچی‌ها با طعم گل به‌خودی چکش‌ها

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر الكساندر لاكازت مُهاجم آرسنال Belarus Soccer Europa League BATE - Arsenal
الكساندر لاكازت مُهاجم آرسنال  Belarus Soccer Europa League BATE - Arsenal - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.03.2021
عضو شوید
تیم آرسنال در بازی بیرون از خانه برابر وستهام یونایتد با کامبک دیدنی به یک امتیاز شیرین دست یافت.

به گزارش اسپوتنیک؛ در هفته بیست‌ونهم رقابت‌های لیگ برتر انگلستان وستهام یونایتد در زمین خود از آرسنال میزبانی کرد و سرانجام اما بازی برده را به تساوی 3-3 بدل کرد و به تقسیم امتیازات رضایت داد.

در این دیدار تماشایی ابتدا جسه لینگارد در دقیقه 15، بووین در دقیقه 17 و توماس در دقیقه 32 رختکن آرسنال را شوک دادند اما در ادامه توپچی‌ها توپ و میدان را در اختیار گرفتند و فشار بی امان این تیم سبب اشتباهات تیم میزبان شد که طی آن توماس در دقیقه 38، داوسون در دقیقه 61 گل به خودی زدند و لاکازت در دقیقه 82 همه چیز را به تساوی کشید.

با آنکه در دقیقه 86 خطر از بیخ گوش دروازه‌ میزبان گذشت در ادامه حرکت دیوید لوییز در میانه زمین با دخالت بازیکن میزبان متوقف شد و داور با دادن کارت زرد یک ضربه آزاد اعلام کرد که آنرا مارتین اودگارد از کنار دروازه به بیرون فرستاد.

پس از آن توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد و بازی با حساب 3-3 به پایان رسید تا دو تیم تنها یک یک امتیاز از این دیدار به جیب بزنند.

با این نتیجه 42 امتیازی شد و در رده نهم ماند و تیم وستهام با 49 امتیاز در مکان پنجم ابقا شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала