اتمر با با شارژدافیر سفارت امریکا دیدار کرد

© Photo / Twitter account of Ministry of Foreign Affairs - Afghanistanاتمر با با شارژدافیر سفارت امریکا دیدار کرد
اتمر با با شارژدافیر سفارت امریکا دیدار کرد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.03.2021
عضو شوید
وزیر امور خارجه افغانستان می‌گوید که هر دو طرف، بر ادامهٔ مشوره‌ها و همکاری‌های دوجانبه و چندجانبه در راستای موفقیت گفتگوهای صلح افغانستان در این نشست تاکید نمودند.

به گزراش اسپوتنیک، وزارت امور خارجه با نشر یک خبرنامه اعلام کرد که محمد حنیف اتمر وزیر امور خارجه امروز با آقای راس ویلسن، شارژدافیر سفارت ایالات متحدهٔ امریکا مقیم کابل، ملاقات کرد.

تاکید روسیه روی روند صلح به رهبری افغان‌ها؛ سیاست‌گران افغان طرح خلیل‌زاد قابل اجرا نیست - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.03.2021
تاکید روسیه روی روند صلح به رهبری افغان‌ها؛ سیاست‌گران افغان: طرح خلیل‌زاد قابل اجرا نیست

خبرنامه می افزاید: در این دیدار دو طرف پیرامون نتایج نشست صلح مسکو، برگزاری نشست قلب‌‌آسیا-پروسهٔ استانبول در اواخر مارچ در شهر دوشنبه، تدویر دور بعدی گفتگوهای صلح در ترکیه و همچنان نشست مجازی وزرای خارجهٔ کشورهای منطقه در مورد پروسهٔ صلح به میزبانی ملل متحد، گفتگو و تبادل نظر کردند.

قابل ذکر است که هردو جانب نشست‌ها و کنفرانس‌های پیش‌رو را برای تقویت اجماع منطقه‌یی و جهانی در خصوص پروسهٔ صلح افغانستان بااهمیت توصیف نموده، بر ادامهٔ مشوره‌ها و همکاری‌های دوجانبه و چندجانبه در راستای موفقیت گفتگوهای صلح افغانستان تأکید نمودند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала