Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ادعا در انگلیس: واینالدوم با بارسا به توافق رسیده است

© REUTERS / JON SUPERSoccer Football - Premier League - Liverpool v Wolverhampton Wanderers - Anfield, Liverpool, Britain - December 6, 2020 Liverpool's Georginio Wijnaldum celebrates scoring their second goal
Soccer Football - Premier League - Liverpool v Wolverhampton Wanderers - Anfield, Liverpool, Britain - December 6, 2020 Liverpool's Georginio Wijnaldum celebrates scoring their second goal - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.03.2021
عضو شوید
یک منبع خبری در انگلیس میگوید جورجینیو واینالدوم هافبک هلندی و مورد نظر رونالد کومان با بارسلونا به توافق رسیده است.

به گزارش اسپوتنیک، روزنامه ساندی تایمز انگلیس میگوید واینالدوم 30 ساله از لیورپول در پایان فصل قطعی است و او خودش را برای پیوستن به بارسلونا آماده کرده است.

طبق این ادعا، واینالدوم با بارسا به توافق کامل رسیده و حتی پیش قراردادی نیز میان و او مدیریت جدید باشگاه به امضا رسیده است.

لاپورتا رئیس جدید بارسلونا میخواهد طبق وعده هایی که داده است چند خرید داشته باشد تا به قدرت کیفی تیمش در فصل آینده بی افزاید.

بارسا در تابستان گذشته با درخواست کومان برای جذب این بازیکن هلندی اقدام کرد، اما لیورپول حاضر به فروش این بازیکنش که به شدت مورد علاقه کلوپ سرمربی سرخ ها نیز است، نشد.

​حالا به نظر میرسد واینالدوم را باید در تابستان آینده نخستین بازیکن انتقالی بارسا بدانیم که به صورت رایگان راهی این تیم میشود.

این بازیکن در تمامی رقابت های این فصل 40 بار با پیراهن لیورپول به میدان رفته و موفق به زدن 3 گل نیز شده است.

وی در سال 2016 با 24 میلیون پوند از نیوکاسل به لیورپول پیوست و موفق شد با این تیم قهرمانی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала