Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رئال مادرید پس از 22 بازی بدون پنالتی

© REUTERS / JON NAZCA مباراة ريال مدريد وغرناطة (2-1) في الدوري الإسباني
 مباراة ريال مدريد وغرناطة (2-1) في الدوري الإسباني - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.03.2021
عضو شوید
رئال مادرید در لالیگا پس از 22 بازی بدون پنالتی بوده که این تیم از استاندارد داوری در این لیک ناراضی بوده است.

به گزارش اسپوتنیک؛ رئال مادرید در بازی دیشب توانست میزبان‌اش سلتاویگو را شکست بدهد و به سه امتیاز کامل برسد اما تیم زیدان بعد از بازی ناراضی بود.

گل‌های کریم بنزما و گل مارکو آسنسیو باعث پیروزی 3-1 لوس بلانکوس شد تا در رده دوم جدول رده بندی لالیگا قرار بگیرد. با این حال مارکا گزارش داده که بازیکنان از برخی تصمیماتی که داور مسابقه ماریا ملرو لوپز گرفت "گیج" شده‌اند.

رئال مادرید به خصوص از تصمیم برای اعلام خطا در برابر لوکا مودریچ در نزدیکی خط جریمه‌اش ناامید شد که احساس می‌کرد می‌تواند هزینه پیروزی آنها باشد.

از تصمیم گرفته شده بر علیه مودریچ، رئالی‌ها از این تصمیم مبهوت مانده بودند اما خوشبختانه برای آنها ضربه آزاد یاگو آسپاس را کاسمیرو با اختلاف اندکی دفع کرد.

با این حال بازیکنان اعتقاد داشتند که به دلیل آنچه "اشتباه" از سوی داور است، می‌توانند در مسابقه کسب عنوان قهرمانی دو امتیاز را کاهش دهند.

مادرید همچنین از تصمیم عدم اعطای جایزه فدریکو والورده پس از ممانعت از عبور توپ توسط مودریچ که باعث اعتراض زین الدین زیدا گردید، ناراضی بود.

وینیسیوس نیز ناامید شد که یک تصمیم هندبال بر خلاف او درست زمانی که قصد داشت یک ضد حمله ایجاد کند گرفته نشد. این باشگاه همچنین به دلیل اینکه در 22 بازی پنالتی برای آنها گرفته نشده بیشتر نگران می‌شوند.

وقتی کلمنت لنگلت سرخیو راموس را سرنگون کرد، در 24 اکتبر آخرین پنالتی آنها اعلام شد. رئال مادرید احساس می‌کرد در دو بازی گذشته خود در لالیگا باید پنالتی می‌گرفتند. آلخاندرو هرناندز داور مسابقه در حالی‌که توسط VAR اعلام کرد که پنالتی است، فیلیپه آگوستو برای دربی در مادرید از آن خودداری کرد. پس از آنکه رئال احساس کرد سرخیو راموس در محوطه جریمه کشیده شده در مقابل الچه پنالتی دریافت نکرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала