Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ابراز علاقۀ غیرمستقیم هالند به بارسلونا + عکس

© REUTERS / LEON KUEGELERSoccer Football - Champions League - Round of 16 Second Leg - Borussia Dortmund v Sevilla - Signal Iduna Park, Dortmund, Germany - March 9, 2021
Soccer Football - Champions League - Round of 16 Second Leg - Borussia Dortmund v Sevilla - Signal Iduna Park, Dortmund, Germany - March 9, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.03.2021
عضو شوید
ارلینگ هالند به پیوستن به بارسلونا علاقه‌مند است و این موضوع را می‌شود از تازه‌ترین عکس‌های او در اردوی تیم ملی نروژ درک کرد.

به گزارش اسپوتنیک، پس از روی کار آمدن خوان لاپورتا به عنوان رییس جدید باشگاه بارسلونا، ارلینگ هالند ستاره نروژی بروسیا دورتموند که این روزها درخشش بسیار خوبی داشته است،

 Borussia Dortmund PSJ oyunu - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.03.2021
ورزش
کدام بازیکن قربانی هالند در بارسا می‌شود؟

به این باشگاه پیوند خورد و برخی رسانه‌های نزدیک به بلوگرانا، مدعی شدند که رییس جدید آبی‌اناری‌ها به دنبال تأمین هزینه‌های جذب ستاره جوان زنبورها است.

پس از نشر گسترده این شایعه، رسانه‌ها دو چشمی متوجه ارلینگ هالند و حرکات او اند و به نظر می‌رسد که از علاقه این بازیکن به بارسلونا اسناد به دست آورده اند.

براساس گزارش نشریه‌های متعدد کاتالونیایی و نشر تصاویر هالند در ارودی تیم ملی نروژ، دیده می‌شود که این بازیکن در حال تماشای بارسا تی‌وی در ماربلا است جایی که او در قالب تیم ملی نروژ خود را برای دیدار های ملی پیش‌رو آماده می‌کند. این مهاجم جوان در سال بدنسازی به تلویزیون نگاه دارد و آرم بارسا که در تصویر کاملاٌ واضح دیده می‌شود، از شبکه تلویزیونی این باشگاه است.

رسانه‌ها این تصاویر را ابراز علاقۀ غیرمستقیم هالند به بارسلونا عنوان کرده اند و مدعی اند که دوست دارد در ورزشگاه نیوکمپ بازی کند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала