Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ذهن «رونالدو» برای پیروزی برنامه‌ریزی شده است

© REUTERS / ALESSANDRO GAROFALOاللاعب البرتغالي، كريستيانو رونالدو، مهاجم يوفنتوس الإيطالي
اللاعب البرتغالي، كريستيانو رونالدو، مهاجم يوفنتوس الإيطالي - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.03.2021
عضو شوید
سرمربی پیشین یوونتوس در تازه‌ترین مصاحبه، در دو مورد مشخص صحبت کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، مکس آلگری، سرمربی سابق یوونتوس مدعی شد رئال مادرید در تابستان سال 2018 با او تماس گرفته، اما این سرمربی به یوونتوس قول ماندن داده بوده است. آلگری در این مصاحبه، همچنان به ستایش از فوق ستاره پرتگالی حال حاضر یوونتوس پرداخته است.

Cristiano Ronaldo - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.03.2021
تفکر ما عوض شد، به هیچ وجه بهترین فوتبالیست جهان را از دست نمی‌دهیم
این مربی پیشین بانوی پیر در آغاز در خصوص اینکه رئال مادرید در سال 2018 با او تماس گرفته، اما وی به این پیشنهاد مادریدی‌ها پاسخ رد داده بود، گفت:«وقتی رئال مادرید سه سال پیش با من تماس گرفت دیگر به یوونتوس قول داده بودم که می مانم و این تنها بازی بود که پیشنهاد این تیم را رد کردم.»
آلگری در بخش دیگری از صحبت‌هایش در مورد مقایسه بین کریستیانو رونالدو و لیونل مسی:«رونالدو نیز انسان است و می تواند اشتباه کند، اما تعداد کمی از بازیکنان مانند او به سمت دروازه حرکت کرده و کار را برای مدافعان حریف دشوار می کنند.»
او در ادامه گفت:«ذهن رونالدو برای پیروزی برنامه ریزی شده است. او پنج توپ طلا، لیگ قهرمانان و عناوین زیادی به دست آورده، اما هر روز انگیزه تازه ای به خود می دهد. بازیکنان کنار رونالدو باید برای او فضا مهیا کنند. اما مسی و رونالدو دو بازیکن بسیار متفاوت هستند. من می گویم یکی بزرگتر و دیگری بهتر است

آلگری در دو فصل اخیر و بعد از جدایی از یوونتوس در سال 2019 بیکار بوده و احتمالا تابستان سال بعد به عرصه مربیگری باز می گردد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала