Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تنش در رختکن یوونتوس؛ پیرلو از بانوی پیر اخراج می‌شود؟

© REUTERS / MASSIMO PINCAپیرلو
پیرلو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.03.2021
عضو شوید
آندره پیرلو، سرمربی یوونتوس روزهای خوبی را در تورین نمی گذرانند.

به گزارش اسپوتنیک، ثبت شکستی دیگر در کارنامه تیم یوونتوس برابر تیم شانزدهم جدول بر شدت خشم و نارضایتی هواداران این تیم افزود، هرچند مدیرورزشی این باشگاه به درخواست آنها برای تغییر در کادر فنی توجهی ندارد.

جورجیو کیه‌لینی مدافع و کاپیتان یوونتوس    Torino striker Simone Zaza challenges for the ball with Juventus defender Giorgio Chiellini during the Turn derby in December 2018 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.03.2021
شکستی دیگر برای یووه؛ اینزاگی پیرلو را از قهرمانی دور کرد

پس از سوت پایان بازی یوونتوس و بنونتو، در رختکن یوونتوس اوضاع متشنج بوده و صدای توهین و فریاد به گوش می رسیده است. همچنین میان آندره آ پیرلو و آندره آ آنیلی، رییس یوونتوس درگیری لفظی به وجود آمده است.

این باخت که چهارمین باخت یوونتوس در این فصل سری‌آ است، دو هفته پس از حذف شرم‌آور بانوی پیر از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به دست پورتو رقم خورد، خشم و نارضایتی هواداران یووه را دو چندان کرد و آنها با مقصر دانستن آندره‌آ پیرلو سرمربی تیم و مدیران باشگاه خواهان برکناری آنها شده‌اند.

پیرلو با وجود حذف زودهنگام از لیگ قهرمانان اروپا از ادامه کارش در یوونتوس مطمئن بود اما لااستامپا مدعی شده باخت خانگی مقابل بنونتو، وضعیت پیرلو در یوونتوس را متزلزل کرده است و ماندن او ممکن است ضررهای بیشتری نسبت به تغییر پروژه داشته باشد.

فابیو پاراتیچی، مدیر ورزشی یوونتوس روز گذشته حاضر نشد در خصوص اخراج پیرلو حرف بزند و گفت پروژه یوونتوس با یک باخت تغییر نمی کند اما آن ها از پیرلو خواهند خواست تا وضعیت یوونتوس برای بازی های بعدی را سر و سامان دهد.

 

 

 

 

 

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала