Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مسی و گریزمن، بهترین‌ زوج لالیگا

© REUTERS / ALBERT GEAلاعبا برشلونة ليونيل ميسي وأنطوان غريزمان
لاعبا برشلونة ليونيل ميسي وأنطوان غريزمان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.03.2021
عضو شوید
لیونل مسی و آنتوان گریزمن بهترین زوج خط حمله لالیگا در این فصل هستند.

به گزارش اسپوتنیک، نشریه ورزشی «موندو دپورتیوو» اعلام کرد لیونل مسی و آنتوان گریزمن بهترین زوج خط حمله لالیگا در این فصل هستند.

El delantero del FC Barcelona Lionel Messi durante el partido contra el Valladolid - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.03.2021
روزهای خوش کاپیتان در بارسلونا؛ آمار حیرت‌انگیز «لیونل مسی» در سال جدید + عکس

دو مهاجم بارسلونا نه تنها گل‌های بیشتری به ثمر رساندند  بلکه بیش از همه هم پاس گل داده‌اند. آمار این دو 28 گل و 15 پاس گل است. لوییس سوارس و مارکوس یورنته با 27 گل و 10 پاس گل دوم هستند. میکل اویارسابال و الکساندر ایساک هم با 22 گل و هشت پاس گل رتبه سوم را به خود اختصاص دادند.

بارسلونا که در سال 2021 تاکنون 12 بازی در لالیگا انجام داده یازده پیروزی و یک تساوی کسب کرده است. آبی اناری‌ها که بدون شکست بودند 32 گل به ثمر رساندند. 24 گل با همکاری گریزمان و مسی وارد دروازه حریفان شده است.

دو بازیکن برابر اوئسکا که با پیروزی 4 بر یک به پایان رسید در چهار گل تاثیر داشتند. سه گل زیبا با ثمر رساندند و گل دیگر با پاس آن ها توسط مینگسا وارد دروازه اوئسکا شد. در این مدت مسی 14 گل به ثمر رسانده و پنج پاس گل داده است و گریزمان  چهار گل و سه پاس گل.

آنتوان گریزمن - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.03.2021
گریزمن: با تمام توان برای فتح لالیگا تلاش می‌کنیم

با وجود انتقادها از گریزمن که منجر شد سه بازی نیمکت نشین شود زوج آبی اناری‌ها برتر از همه است. آنها در 43 گل تاثیر داشتند. مسی با 21 گل در صدر برترین گلزنان لالیگا قرار دارد و سپس سوارس با 18 گل در جایگاه دوم قرار دارد.

 مهاجم اروگوئه‌ای در کنار یورنته که 9 گل به ثمر رسانده است بهترین زوج اتلتیکومادرید به حساب می آیند. آن ها روی 37 گل نقش داشته اند. 2 مهاجم بارسلونا در مجمع 28گل زدند و 15 پاس گل دادند و پس از آن‌ها لوئیس سوارز و مارکوس یورنته با 27 گل و 10 پاس گل دوم هستند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала