Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کومان: در فرم خوبی هستیم، تیم بااعتماد به نفس و قوی است

© REUTERS / Jason CairnduffRonald Koeman
Ronald Koeman - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.03.2021
عضو شوید
رونالد کومان معتقد است تیمش فراز و نشیب هایی داشته اما پیشرفت کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، رونالدو کومان و شاگردانش در تیم فوتبال بارسلونا شب گذشته موفق به کسب یک پیروزی قاطع شدند و میزبان خود رئال سوسیه‌داد را با نتیجه 6 بر یک شکست دادند.

مسی و گریزمن - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.03.2021
لالیگا؛ آتش‌بازی کاتالان‌ها با برتری 6 بر 1 برابر سوسیداد
رونالدو کومان، سرمربی هالندی بارسلونا پس از پایان بازی در نشست خبری حاضر و در پیوند به اتفاقات شب گذشته صحبت کرد. کومان ابتدا در خصوص بازی شب گذشه گفت:«بازی فوق‌العاده‌ای بود. برای زدن اولین گل به زحمت افتادیم اما از گل دوم به بعد بر بازی سوار شدیم و عملکردی کارآمدی را به نمایش گذاشتیم.»
کومان در ادامه گفت:«همه بازی های باقیمانده تا پایان فصل هم برای ما و هم اتلتیکومادرید دشوار است و در ضمن نباید فراموش کرد رئال مادرید نیز در بین مدعیان حضور دارد. این کرس کسب عنوان قهرمانی تا پایان فصل هیجان انگیز دنبال خواهد شد.»

کومان درباره حریف مادریدی که روز گذشته به زحمت و با تنها یک گل دیرهنگام از سوی لوئیس سوارس موفق به شکست میهمان خود آلاوس شد، گفت:

«تمام بازی‌ها سخت هستند، چه برای ما چه برای آنها. رئال مادرید هم هست. تا پایان فصل، رقابت جذابی خواهیم داشت. برای ما خیلی مهم است که این روند خوب را حفظ کنیم. تیم ما اعتماد به نفس دارد و از نظر بدنی بسیار قوی است. اما هر بازی با دیگری متفاوت است.»

بارسلونا با این برد 62 امتیازی شد تا در فاصله 4 امتیازی اتلتیکو و در رده دوم قرار بگیرد. سوسیداد هم با 45 امتیاز در رده پنجم قرار گرفت.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала