Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آغاز روند مداوای هافبک برازیلی بارسا در قطر

© AP Photo / Joan MonfortBarcelona's Philippe Coutinho celebrates scoring the opening goal during the Spanish La Liga soccer match
Barcelona's Philippe Coutinho celebrates scoring the opening goal during the Spanish La Liga soccer match - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.03.2021
عضو شوید
فیلیپه کوتینیو در کشور قطر حضور دارد تا مرحله نهایی مداوای خود را زیر نظر داکتران باتجربه تکمیل کند و به میادین باز گردد.

به گزارش اسپوتنیک، نزدیک به سه ماه پیش، فیلیپه کوتینیو در دیدار برابر ایبار از ناحیه مینیسک خارجی ساق پای چپ مصدوم شد و باشگاه بارسلونا مدت زمان دوری این بازیکن را سه ماه اعلام کرد.

این بازیکن که نیاز به جراحی داشت، تصمیم گرفت تا پایش را عمل نکند و همین موضوع سبب شد تا زمان ریکاوری او اندکی طولانی‌تر شود.

آخرین جزئیات از مصدومیت این بازیکن برازیلی که دیپورتیوو به بیرون داده است، نشان می‌دهد که ستاره برازیلی در حال حاضر در کشور قطر حضور دارد و می‌خواهد مراحل آخر ریکاوری و همچنان روند آمادگی برای بازگشت به میادین را در این کشور سپری کند.

با توجه به وضعیت فیلیپه کوتینو، احتمال حضور او در میادین در اواخر ماه اپریل متصور است اما دیده شود که او شرایط حضور در میادین را خواهد داشت و کومان می‌تواند به این بازیکن فرصت دهد یا خیر.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала