Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اتفاق عجیب برای زلاتان؛ ستاره سوئدی در نشست خبری گریه کرد + ویدیو

© Sputnik / Виталий Белоусов /  مراجعه به بانک تصاویر زلاتان ابراهیموویچ Футбол. ЕВРО - 2012. Матч сборных Украины и Швеции
زلاتان ابراهیموویچ Футбол. ЕВРО - 2012. Матч сборных Украины и Швеции - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.03.2021
عضو شوید
زلاتان ابراهیموویچ که پس از 5 سال به تیم ملی کشور باز گشته است، در حضور خبرنگاران اشک ریخت.

به گزارش اسپوتنیک، اخیراً فهرست بازیکنان دعوت شده به تیم ملی فوتبال سوئد برای بازی با گرجستان، کوزوو و استونی در مقدماتی جام جهانی 2022، از سوی آندرسون سرمربی تیم ملی سوئد اعلام شد که در کمال تعجب نام  زلاتان ابراهیموویچ نیز در آن دیده شد و این بازیکن بار دیگر پس از 5 سال به تیم ملی کشورش دعوت شد.

زلاتان که امروز برای نخسین بار در نشست خبری تیم ملی کشورش حاضر شد، همه نگاه ها را به خود معطوف کرد. مهاجم میلان هنگام صحبت درباره پسرش اشک هایش سرازیر شد و در برابر رسانه‌ها اشک ریخت.

ستاره سوئدی با گُل گفت:" دو فرزند کوچک دارم که در خانه توپ بازی می‌کنند. همسرم از من خواست تا اجازه ندهم این کار را انجام دهند اما من گفتم نه و اگر وسایل را شکستند می توانیم وسایل جدید بخریم. چگونه با بازگشت من به سوئد برخورد کردند؟ وینست در اینجا است و زمانی که من رفتم گریه کرد. زمانی که او را ترک کردم گریه کردم. برایشان عجیب بود. آن ها به خاطر من خوشحال هستند و اکنون حالشان خوب است".

او در ادامه در مورد حضور مجدد خودش در تیم ملی صحبت کرد و گفت:" به اینجا نیامده‌ام که زلاتان باشم یا ایبراهیموویچ. کارهایی که قبلا کرده‌ام اهمیتی ندارد. من اینجا هستم تا به تیم کمک کنم. می خواهم از لحاظ فیزیکی آماده باشم. اکنون احساس خوبی دارم. قوی هستم. تنها اینجا هستم تا کمک کنم و کمک. بهترین عملکردم را نشان بدهم. اگر از من بپرسید می گویم بهترین بازیکن جهان هستم. باشگاهم با بازگشتم به تیم ملی مخالفت نکرد".

ستاره سوئدی میلان که با 62 گل‌زده در 116 بازی بهترین گلزن تاریخ تیم ملی سوئد به شمار می‌رود، حالا تیم ملی کشورش را در بازی‌های یورو 2021 و بازی‌های انتخابی جام جهانی 2022 قطر همراهی خواهد کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала