Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بی‌میلی رسانه‌ها به پخش تلویزیونی لیگ قهرمانان فوتبال افغانستان

© Photo / AFFلیگ قهرمانان افغانستان
لیگ قهرمانان افغانستان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.03.2021
عضو شوید
لیگ قهرمانان فوتبال افغانستان امسال پخش تلویزیونی نخواهد داشت.

به گزارش اسپوتنیک، قرار است دور سوم لیگ قهرمانان فوتبال افغانستان از فردا ساعت 4 عصر در ورزشگاه فدراسیون فوتبال افغانستان برگزار شود.

لیگ قهرمانان افغانستان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.03.2021
لیگ قهرمانان افغانستان؛ فردا ساعت 4 عصر سوت آغاز یک حماسه دیگر زده می‌شود

لیگ برتر فوتبال افغانستان از سال‌ها به اینسو از سوی شبکه‌های مطرح تلویزیونی پخش زنده داشته است. نشر این مسابقات از طریق شبکه‌های تلویزیونی مردم را بیشتر با فوتبال افغانستان آشنا کرد.

رقابت‌های لیگ قهرمانان افغانتسان اما پخش تلویزیونی ندارد. فیروز مشعوف، سخنگوی فدراسیون فوتبال افغانستان می‌گوید که این نهاد از سه ماه به اینسو تلاش کرد تا توجه رسانه‌ها را به پخش زنده این رقابت‌ها جلب کنند، اما هیچ رسانه‌ای حاضر به پخش این مسابقات به صورت زنده نشد.

سخنگوی فدارسیون فوتبال افغانستان می‌گوید برخلاف دیگر کشورها، متاسفانه کمپنی‌های خصوصی علاقۀ به حمایت مالی و اسپانسر از باشگاه‌های فوتبال ندارند. مشعوف می‌گوید این روند متاسفانه می‌تواند تا اندازه‌ای مانع رشد و انکشاف فوتبال افغانستان شود.

فدراسیون فوتبال افغانستان امسال رقابت‌های لیگ قهرمانان افغانستان با تفاوت سال‌های دیگر به صورت گروهی نه، بلکه همه‌ای تیم‌ها با هم به رقابت می‌پردازند. قابل ذکر است که این رقابت‌ها تنها به صورت رفت برگزار خواهد شد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала