تمدید محدودیت های کرونایی در آلمان

© Sputnik / Christian Mang /  مراجعه به بانک تصاویر تمدید محدودیت های کرونایی در آلمان
تمدید محدودیت های کرونایی در آلمان  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.03.2021
عضو شوید
دولت آلمان از تمدید محدودیت های کرونایی تا نیمه دوم ماه آپریل خبر داده است.

به گزارش اسپوتنیک، آنگلا مرکل ، صدراعظم آلمان، پس از بحث و گفتگو با رهبران منطقه در مورد اقدامات بعدی در رابطه با جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرون، از تمدید قرنطینه در آلمان تا 18 آپریل خبر داد.

محدودیت های-  19COVID در دوره عید پاک - از اول تا 5 آپریل تشدید خواهد شد.

 قرار بود بسیاری از محدودیت‌ها تا روز 28 مارچ برداشته شوند اما با رسیدن شاخص ابتلا به کرونا در شمار زیادی از شهرهای آلمان به بالای 100 این تصمیم به اجرا گذاشته نخواهد شد.

گونه جدید ویروس کرونا به آلمان رسید - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.01.2021
گونه جدید ویروس کرونا به آلمان رسید

مرکل طی یک کنفرانس مطبوعاتی، خاطرنشان کرد که آلمان اکنون در میانه موج سوم همه گیری کرونا قرار دارد و با توجه به شیوع گونه  انگلیسی ویروس کرونا، اوضاع پیچیده  شده است.

بر اساس آخرین خبرها، دفتر صدراعظمی آلمان معتقد است که مسئولان ایالتی و فدرال "از سفرهای غیرضرور در داخل و خارج از کشور"، حتا در تعطیلات عید پاک، پرهیز کنند.

تعداد موارد جدید ابتلا به بیماری « COVID-19» در آلمان به طور میانگین از یکصد مورد به ازای هر 100 هزار نفر فراتر رفته است. این امر به این معناست که مقامات فدرال و ایالتی باید یا محدودیت های جدیدی را برای مقابله با همه گیری ویروس کرونا اعمال کنند و یا برخی از محدودیت های لغوشده را بار دیگر به اجرا در آورند.

آلمان هرچند بهار سال 2020 در جریان موج اول شیوع بیماری «COVID-19» در قاره اروپا وضعیت بهتری نسبت به همسایگان خود داشت اما از پائيز گذشته تاکنون با شمار بالای ابتلا به ویروس کرونا و مرگ و میر بر اثر  « COVID-19» دست و پنجه نرم می کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала