Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دلایلی که می‌توان به قهرمانی رئال در لالیگا و لیگ قهرمانان خوشبین بود

© REUTERS / ALBERT GEAرئال مادرید
رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.03.2021
عضو شوید
رئال مادرید آمار خوبی در چند بازی‌ آخر داشته و اگر به این روند خود ادامه دهد، می‌تواند دو جام ممکن را کسب کند.

به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید هنوز شانس قهرمانی برای کسب عنوان قهرمانی لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا را دارد و می‌تواند با ارائه بازی‌های خوب هر دو جام ممکن را بالای سر ببرد.

Zinedine Zidane Real Madrid'e geri döndü - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.03.2021
زیدان تا پایان فصل در رئال مادرید می‌ماند

براساس گزارش مارکا، رئال مادرید در 10 بازی آخر، 6 پیروز برابر تیم‌های هوئسکا، ختافه، والنسیا، وایادولید، الچه و سلتاویگو، دو تساوی برابر اتلتیکومادرید و رئال سوسیداد در رقابت‌های لالیگا و همچنان دو پیروزی ارزشمند در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا برابر آتالانتا کسب کرده است.

این آمار نشان می‌دهد که تیم زیدان روی فُرم خوبی قرار دارد و دلایلی نیز وجود دارد که می‌تواند کهکشانی‌ها را امیدوار به کسب دوگانه در فصل 2020-2021 کند.

با توجه به فُرم خوب بنزما، انسجام در خط دفاعی، شکسته شدن زنجیر مصدومیت‌ها، راحت بودن تقویم لالیگا، درخشش کورتوا در درون دروازه و در دسترس بودن اکثر ستاره‌ها، امیدها را زنده کرد و زیدان و شاگردانش تلاش دارند تا از فرصتی که وجود دارد به درستی استفاده کرد و جام کسب کنند.

البته قهرمانی در لالیگا با توجه به اختلاف شش امتیاز با تیم صدرنشین کمی دشوار به نظر می‌رسد اما در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، همه چیز دست خود رئال مادرید است و این تیم اگر خوب کار کند، می‌تواند جام چهاردهم را به خانه ببرد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала