Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مدافع چلسی: فتح لیگ قهرمانان اروپا؟ 100درصد امکان پذیر است!

© REUTERS / ANDREW BOYERSچلسی
چلسی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.03.2021
عضو شوید
مدافع انگلیسی باشگاه چلسی مدعی است که زیر نظر توماس توخل، آن‌ها امیدوار به فتح 2 جام مهم در فصل جاری هستند.

به گزارش اسپوتنیک، چلسی در این فصل در زمان سرمربی‌گری فرانک لمپارد، شرایط مناسبی نداشت و هواداران این تیم با وجود خرید‌های پر سر و صدای تابستانی، انتظار عملکرد بهتری از لمپارد داشتند، اما بعد از اخراج اسطوره چلسی در ماه جنوری، آن‌ها زیر نظر توخل سروسامان گرفتند و نتایج خوبی کسب کردند.

Soccer Football - FA Cup Semi Final - Manchester United v Chelsea - Wembley Stadium, London, Britain - July 19, 2020 Chelsea's Ruben Loftus-Cheek with Kurt Zouma and Cesar Azpilicueta after the match, as play resumes behind closed doors following the outbreak of the coronavirus disease (COVID-19) - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.03.2021
قرعه کشی نیمه نهایی جام حذفی: چلسی به سیتی خورد
بن چیلول، مدافع انگلیسی آبی‌های لندن در خصوص امکان به پایان رساندن فصل با 2 قهرمانی گفت:«100 درصد امکان پذیر است. ما در هر دو تورنمنت حضور داریم و عملکرد مناسبی از خود نشان دادیم، اما این چیزی نیست که در موردش صحبت کنیم.»
مدافع چلسی در ادامه گفت:«به نظرم، بازیکنان تیم از نظر ذهنی پیشرفت کرده‌اند، می‌دانم که این حرفم یک نوع کلیشه به حساب می‌آید، اما دیدید که هفته به هفته زیر نظر توماس توخل بهتر شده‌ایم. باید به پیشرفت خود ادامه دهیم و با ذهنیت برنده وارد بازی‌ها شویم.»

چلسی در آخرین دیدار خود موفق شد شفیلد یونایتد را در اف ای کاپ ببرد و به مرحله بعد راه یابد. حال آبی‌های لندن در مرحله نیمه نهایی این تورنمنت باید به مصاف منچسترسیتی بروند و در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان نیز پذیرای پورتو پرتگال خواهند بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала