Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خیال کهکشانی‌ها راحت شد؛ رئال می‌تواند از لیورپول میزبانی کند

© Sputnik / Stringer /  مراجعه به بانک تصاویر Jogador do clube Real Madrid, Sergio Ramos, e jogador do Liverpool, Roberto Firmino, na final da Liga dos Campeões 2018
Jogador do clube Real Madrid, Sergio Ramos, e jogador do Liverpool, Roberto Firmino, na final da Liga dos Campeões 2018 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.03.2021
عضو شوید
دولت اسپانیا محدودیت سفر شهروندان انگلستانی را به این کشور تمدید نکرد و لیورپول می‌تواند برای بازی با رئال مادرید به مادرید سفر کند.

به گزارش اسپوتنیک، پس از قرعه‌کشی مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، رئال مادرید به لیورپول خورد و قرار است دیدار رفت این دو تیم در ورزشگاه آلفردو دی‌استفانو برگزار گردد.

میزبانی رئال مادرید از لیورپول اما به دلیل محرومیت سفر شهروندان انگلستانی، به مشکل رو‌به‌رو شده بود و به نظر می‌رسید که این دیدار در زمین بی‌طرف برگزار گردد.

دولت اسپانیا اما اعلام کرد که محدودیت های سفر انگلستانی‌ها به تاریخ 30 مارچ پایان می یابد و به این معنی است که لیورپول می‌تواند برای بازی رفت مرحله‌ یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مادرید سفر کند.

دیدار دو تیم رئال مادرید و لیورپول در ورزشگاه آلفردو دی‌استفانو، به تاریخ 6 ماه اپریل و دیدار برگشت به تاریخ 14 اپریل برگزاری خواهد شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала