لاوروف: روسیه هیچ روابطی با اتحادیه اروپا ندارد

© Sputnik / The Ministry of Foreign Affairs of the Russian Federation /  مراجعه به بانک تصاویر لاوروف: روسیه هیچ روابطی با اتحادیه اروپا ندارد
لاوروف: روسیه هیچ روابطی با اتحادیه اروپا ندارد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.03.2021
عضو شوید
وزیر امور خارجه روسیه در دیدار با همتای چینی خود اظهار داشت، روسیه هیچ ارتباطی با اتحادیه اروپا به عنوان یک سازمان ندارد.

به گزارش اسپوتنیک، سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه امروز سه شنبه (23 مارچ) در دیدار با وانگ یی، وزیر امور خارجه چین اظهار داشت، که روسیه هیچ رابطه ای با اتحادیه اروپا به عنوان یک سازمان ندارد؛ بروکسل این روابط را از بین برده است.

لاوروف ماهیت دیپلماسی غربی را فاش کرد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.03.2021
لاوروف ماهیت دیپلماسی غربی را فاش کرد

سرگئی لاوروف پس از مذاکرات با وانگ یی، همتای چینی خود عنوان کرد: " اینکه اروپا این روابط ( با روسیه) را قطع کرده و تمام سازوکارهایی را که سالها ایجاد شده بود را از بین برده و حالا ما فقط با آن شرکای از کشورهای اروپایی ارتباط داریم که می خواهند بر اساس منافع ملی خود عمل کنند، به این واقعیت منجر می شود که روابط ما با چین در حال توسعه است. من یک بار دیگر می خواهم تأکید کنم که هیچ ارتباطی با اتحادیه اروپا به عنوان یک سازمان نداریم. تمام زیرساخت این روابط توسط تصمیمات یک جانبه بروکسل از بین رفته است."

  گفتنی است وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرد که همکاری‌ها میان دو طرف و راهکارهای مبارزه با کرونا از جمله محورهایی  بود که در دیدار سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه با همتای چینی او بر سر آن به بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала